Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Hva fikk du i gave? Pels, ring, bil, konfekt, til nød blomster kan aksepteres Jeg fikk ingen gave!! Skal jeg gå fra han, spise kaken selv, droppe valentine, ringe mamma Gaven min var stygg.. Kan jeg bytte, gå fra han, droppe valentine, ringe mamma Og så har vi selvfølgelig de innleggene som starter med JEG FIKK.. osv. Noen jeg har glemt?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Knis. du gleder deg storlig ser jeg... Jeg har fått, men ville ikke ha.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Mora hans fikk men ikke jeg. Skal jeg sjekke mailen hans for å finne ut om de har et forhold?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 Jepp. Og telefonen hans, og kontoen hans dersom du ikke allerede har beslaglagt den.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Hehe, det var bare for å ha sagt det et innspill til hva du hadde glemt. Mora hans driver ikke med morsdag, og jeg veit at det er blomster og vaffelrøre på kjøkkenet. Forøvrig, ja.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2008 Joda, skjønte det, men tilfelle temaet dukket opp tenkte jeg det var greit å ha alle faktorer klare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå