frøken blå Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Eller? Vet ikke hva jeg skal kalle det.... Men, dere som sliter med å ikke ville, ikke orke, rett og slett ikke prioriterer sex (selv når mannen vil) - tror dere bare det har blitt sånn etter svangerskap og fødsler, eller tror dere prevensjonen kan være grunnen? At piller og hormoner, spiraler og gud vet hva, har klusset det til?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 før planlegging av baby gikk jeg på trionetta, kjempefornøyd. under sv.skapet orket jeg ikke sex, spøy i 8 mnd.... begynte på cerazette, blødde 3 mnd, conludag en liten periode, for så begynne på diane. mistet lysta totalt! sluttet for 5,5 uke siden, og merket stor forskjell etter ett par uker... nå sitter jeg og venter på at mensen skal komme, da... kjipt med sexlyst når man ikke går på prevensjon også, da... blir litt mer å tenke på... iallefall når jeg får gnagesår (!!!!) av kondomer.... så nå blir det "hoppe av i svingen" metoden frem til sommeren, men skulle jeg bli gravid nå er det bare kos ) litt dårlig timeing, men men :-p
Sjefsmegga Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Kan bare snakke for meg selv, men etter fødselen så gikk sexlivet supert helt til jeg slutta med nattamminga og begynte på cerazette, da minka lysta og jeg ble fort gretten og sur. Etter amminga prøvde jeg Nuvering (p-ringen), tok den ut etter 2 uker..da hadde jeg niks lyst og bare store smerter under samleie, akutt tørrhet og gikk tilbake til cerazette igjen noen uker..men ble bare mer og mer gretten og niks lyst..slutta og vel.lysta er tilbake igjen den...like lite søvn, like sliten...men i det minste mer "motivert" siden kroppen funker som den skal igjen. Nå er det "dong" inntil jeg har vært hos gynekolog i mai...mulig jeg skal ha pessar...ferdig med alt som heter hormonelle prevensjonsmidler..tåler det ikke :-(
Arb.ledig husmor Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Eg mista sex-lyst av p-stav, samt at eg går på anti-depressive som gjør at eg miste lysten også da... så eg valgte å ta ut staven, og alt ble mye bedre m en gang... Nå bruker vi ingenting, men burde gjort det... for kan ik bli gravid før i juni ca... (gifter meg i august)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå