liljepike med spire:) Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jammen var han stor, lillegutt i magen min. Han kom til verden den 30.01.08, ei uke før termin. fødselen gikk så enkelt å greit. uten bedøvelse og uten ett eneste sting.... Han veide 5060 g og var 56 cm lang. Den største av mine tre barn, men absolutt den beste og fineste fødselen jeg har hatt. Den gikk unna på 4 timer. Vi koser oss å han er så rolig så Lykke til til alle som skal føde:) dete r en kjempe opplevelse!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Gartulerer så mye med den (store) lille gutten... kose dere massse.. ) Gleder meg til det blir min tur )
semma Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Gratulerer så masse. Flott innlegg og noen helt utrolige mål for en utrolig fødsel!! Bravo. Well done )
72moddelen og tulla Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 wow gratulere så mye med en stor-liten gutt
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Det var fra meg, kom borti anonymknappen visst:-)
Kakebakesøte Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 En liten godklump, gratulerer så mye! Kos dere! Er så godt å lese at dere som har født store barn synes det var kjempe greit Man blir litt beroliget dersom det skulle gjelde en selv. Man vet jo aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå