♥ McQueen♥ Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Noen som har prøvd dette?? Prøve i dag- og er HEKTA!!!
♥ McQueen♥ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 Det er et program jeg lasta ned fra download.com der man kan lage flotte billed-kollasjer med all verdens ekstra "dill". Blir utrolig flotte!
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Lastet det ned for noen dagen siden, så noen bilder som en vennine hadde laget å de var så fine!! Men jeg finner ikke ut av det, får det ikke til
♥ McQueen♥ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 Å? Det var jo dumt du ikke finner ut av det. Jeg bare trykket i vei og tilslutt fikk jeg det til. Om du trykker på page kommer du vertfall der man kan velge mal for flere bilder på samme...
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Oii tusen takk, det er det jeg har prøvd på,ville ha flere bilder i et. Men har gått på combine av en eller annen grunn, tenkte det var der det måtte være. Så feil kan man ta, hehe
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Det er genialt jeg er helt hekta =0)
♥ McQueen♥ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2008 Det trodde jeg også først. Virket jo mest naturlig.. Bare hyggelig å kunne hjelpe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå