Gå til innhold

Ja da var den kvelden ødelagt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde gleda meg til mannen min skulle komme hjem fra jobb, og vi hadde planlagt å kose oss masse. men så kom vennen hans. og han bare sitter og sitter og sitter. fikk ikke en gang tid til å handle. Mulig jeg er litt hormonell. nå går jeg å legger meg. skal på jobb til kl 0700 i morgen tidlig.... måtte bare få det ut... Mulig jeg ikke har mye å klage for siden jeg egentlig klager over en sånn bagatell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde nok jeg også reagert på, men hadde nok prøvd å gjøre det beste ut av det.. kan ha det koselig forde om.. hadde nok lagt god mat til både meg selv og di andre 2... kommer flere dager...

Skrevet

Tenker at det er viktig at vi beggge er så sosiale vi bare kan nå - om få uker kommer vi til å gå inn i en boble hvor alt bare handler om oss og baby, og vi er for slitne til å møte andre. Men er jo greit om folk sier ifra før de dukker opp da.

Skrevet

Ja, enig, men samtidig. Så vil jo ein ha kvalitetstid sammen med partneren. For når babyen kommer, så går jo hovedfokuse på babyen, noke som e heilt naturlig. Men då e det greit om ein har vertfall benytta anledningen te å pleia forholdet før babyen kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...