Gå til innhold

flere som har hatt BRUN utflod i 1 trimester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca uke 5 osv?.Jeg begynte å få brun utflod på torsdag ettermiddag,har det fortsatt.Er slik at jeg bruker truseinnlegg..Er det flere so har /har hatt det??.Eller er dette mest sannsynlig begynnelsen på en SA/MA..? Skal på Ul på mandag,men er vel kansje begrenset hva de ser der,er da 5+4..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får nesten dårlig samvittighet av å svare... men det var slik min MA begynte:( Hadde det slik i et par dager før jeg begynte å blø skikkelig. Håper det ikke er det!!! Kan jo kanskje være slik festeblødning også?

Skrevet

Hei!

Jeg hadde brun utflod i hvertfall 2 uker. Fra ca uke 6 og utover.. Fikk en blødning da jeg våknet en dag og fikk hastetime hos legen og ble sendt på ultralyd. Da var jeg 8+4. Alt stod bra til og vi fikk se den lille :) Så det trenger nødvendigvis ikke være noe farlig. Blødningen min skyldtes hormoner bare, og legen mente jeg fortsatt kunne ha litt mere blødninger fremover pga morkaka skulle flytte seg eller no... Har ikke hatt noe siden uke 9..

Lykke til! :D

Klem

Skrevet

Jeg hadde da jeg var 4+noe. Nå sitter jeg her i 24.uke med en sprellende baby i magen, så det trenger ikke være noe galt. :)

Skrevet

Jeg hadde også brunlig utflod et par dager når jeg ventet førstemann. Rundt uke 8 tror jeg det var. Gikk helt fint ;-)

Håper alt går bra med deg også!!

Skrevet

Jeg hadde og brunlig/orange utflod i i to uker fra 4+3 ca. Hadde og en stor blødning (styrtblødning) i uke 9. Og er nå 20 uker og har en livlig liten gutt i magen. Så du må ikke ta sorgene på forskudd. Jeg har og mistet 1 gang og da hadde jeg brun utflod på kvelden så begynte jeg å blø litt friskt utover natten. Blødningen økte på og da hadde jeg en SA.

De kan nok se forsterannlegg på deg nå, men vær obs på at om du er litt kortere, bare noen dager kortere enn antatt er det ikke sikkert de ser noe som helst. Når jeg var på UL 6+5 var spiren bare 4,3mm med et bankende hjerte, så din lille er nok veeeldig liten enda.

Skal krysse fingrene for at alt er fint med den lille i magen! Mest sannsynlig går alt fint når du ikke blør, MA er mye mindre vanlig enn SA.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...