~sjiraff~ Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Det kjennes ut som om han er på vei ut... gjennom magen!! Au Au, den sprenges jo snart (
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 du får kjefte høyt og riste med pekefingeren mot magen, så kanskje han hører? Hihi....
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Skjønner godt at de vil ut den veien jeg, ha ha. Er ikke du på sykehuset enda da laffen??
~sjiraff~ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 Hehe.. har store forhåpninger for morgendagen, så det er bare å krysse fingrene for meg! Har hatt masse kynnere og vondter i dag, samt denne "sprengte" magen nå. Samboeren min har fått beskjed om at det er lov å vekke meg for et nr i natt.. hehe..
Mille** Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Huff, husker godt hvordan det der var. Kan jo tenke deg hvordan det føltes når snuppa snudde seg fra seteleie til hodeleie, kun 5 dager før termin, ca 53 cm lang og 4 kilo tung. Au ja!! Håper han finner rette veien ut snart nå da. ;o)
Odine! Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Jenta mi har prøvd å kikke inn til babyen gjennom navlen. Det virker nesten som hun tror den skal komme ut derfra. Kanskje hun har rett. Det er hardt å være gravid med en "utbryterbaby"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå