Heaven har født::) Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Nå er det vel slik at vi som er aleneforeldre kan flytte hvor de vil i landet, men ikke til utlandet. Men samtidig er det jo kommet en ny regel på at man må ha underskrifta til den andre forelderen , for at barnet skal bytte skole. Hva hvis han motsetter seg da? Høres helt høl i hue ut for meg da,at man skal kunne flytte hvor man vil i landet, men samtidig så må man ha underskrift for skole bytte. Skal vel bli et sant helvete her, hvis vi får huset vi har bydd på og ungene må bytte skole. Hva gjør jeg om han motsetter seg?? Noen med erfaring eller som har noe greie på dette
Hannemor Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Har jeg ikke hørt noe om. Både jeg og far har byttet skole på barna, uten den andres underskrift. I løpet av siste året.
Heaven har født::) Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Hmmm, advokat som sa det til meg rett før jul at det var kommet regel på det... Høres jo helt idiotisk ut, siden an faktisk kan flytte hvor man vil innen landets grenser... Noen andre som har hørt om dette da??
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Dette gjelder vel bare de som har delt foreldreansvar/-rett.
Heaven har født::) Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Vi har delt foreldreansvar, og jeg har omsorgen. han har vanlig samvær.. hvordan er det da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå