trollemor77 Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Hei Har sendt deg pm. Håper du kan svare.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 når har du sendt det?har ikke fått noen fra deg.
trollemor77 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Hei sendte tidligere i uka til Morri, men det er vel deg? Ihvertfall det jeg kommer inn på når jeg klikker på Aurora...Kan ta det her også. f.08.12.77 mannen min 19.10.69 Lurer på graviditet, når, kjønn, antall totalt og hvordan det går. Lurer også på jobbsituasjon og studier+spesialisering. Takker for svar
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 nei morri er ikke meg.Det er ei vennine som har bare skiftet bruker navnet når hun har lånt min marskin,sikkert derfor du får opp samme profil. Får opp ei tulle på dere,virker som hun kommer ganske snart og en gutt i løpet av 2011.Ser kun 2 barn på dere.
trollemor77 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2008 Tusen takk Aurora! Er ikke gravid nå, men tipper du mener at graviditenen er nær, og ikke at jenta kommer snart...supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå