Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Får de mm til hvert måltid? Og hva slags mat spiser de ellers? Hvordan ser dagen ut mht måltider?
fox`y Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 min gutt får pupp vær 3-4 time han. prøver med mat innimellom men han vill ikke ha. så d går fortsatt i pupp som hovedmat for å si d sånn.
Tiger of trøndelag Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Her ammes det ofte!! Har ei jente som foreløpig ikke vil ha noe særlig annen mat, og hun tar heller ikke smokk. Henger mye i puppen. Kjenner jeg begynner å bli rimelig klar for å trappe ned litt på ammingen, og kanskje komme meg ut av huset litt på egenhånd. Holder ut ei stund til da:-)
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 06-tida: pupp 09.30-tida: pupp el en liten porsjon grøt 11.30-tida: grøt og pupp 15-15.30-tida: middag og pupp 18-18.30-tida: grøt og pupp Frøkna mi på snart 7 mnd får mm til hvert måltid, om hun vil ha. Ikke alltid hun vil ha, da. Hun ammes da 4-5 ganger pr døgn. Ikke alltid hun vil ha mm til hver måltid, men får alltid tilbudet. Prøver å amme henne både før og etter hvert måltid, mest for å holde melkeproduksjonen oppe, men stort sett blir det kun etter måltid. Ellers får hun vann
Bie&babylove:-) Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Snuppa er 7.5 mnd og får pupp 4 ganger i døgnet. Morgen, formiddagen, ettermiddagen og kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå