Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Skal ha barnedåp om et par uker, og er plutselig blitt så veldig i tvil om hva jeg skal ha på meg. hadde tenkt å ha en sort kjole...typisk 50 tall tror jeg. ettersittende, ermeløs og går til rett nedenfor knærne. tenkte å ha en lys cardigan oppe. Kan jeg dette eller passer det seg ikke med sort kjole i dåp?
MathildeC Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Syntes det hoertes pent ut jeg, og har du en lys cardigan til har du jo ikke et helsort antrekk. Men jeg er en av dem som ikke synes det gjoer saa himla mye om man bruker litt svart i "feil" anledninger. Tilbehoeret har jo ogsaa mye aa si, f.eks som du med cardigan, eller et sjal/sko i en annen farge, smykker med mer.
oblix Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Ta på deg kjolen du:) Jeg hadde bunad, men det var liksom ikke noen vei utenom, hadde fått pepper av familien da, hehe. Bruker mye svart jeg, i flere anledninger, synes ikke det gjør noen ting.
fox`y Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 jeg hadde på meg en sort lang silkesjole og hvit cardigan:) de fleste hadde faktisk på seg sorte klær,syns d er fint jeg...
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 ta på deg den kjolen du:) hørtes fint ut.. jeg hadde bunad.
*Rutletutt* Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Høres kjempeflott ut det:o) Jeg hadde på meg bunad i kirken og skiftet til et langt sort skjørt og en blå topp som var lettere å amme i da vi kom hjem;o)
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Vi hadde dåp sist søndag og jeg og fadderene hadde bunad. Det er så fint synsnå jeg da:-)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 jeg hadde bunad... det jeg ikke hadde tenkt på var at jeg skulle ha prøvd den først,det vart bestemt helt plutselig,så den var litt stor..hehe...jeg hadde jo ikke pupper i den en gang fylte ikke ut noe der....hehe
MissBenz Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Jeg skal også ha på meg en sånn kjole ala Audrey Hepburn i Breakfast at Tiffany i selskapet, men i kirken skal jeg ha en spesialsydd hvit kjole med perler på
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Bunad i kyrkja og skjørt og topp i selskapet pga amming:)
majsenna™ Skrevet 10. februar 2008 #14 Skrevet 10. februar 2008 Jeg tenkte å ha på Bunad, men siden den er helt håpløs å amme i, blir jeg nødt til å skifte til et annet antrekk til festen etterpå.. Vet ikke helt hva det skal bli..
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 10. februar 2008 #15 Skrevet 10. februar 2008 bunad her og da hele familien har like bergensbunader =*) men må vel skifte til noe mer praktisk etterpå
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #16 Skrevet 10. februar 2008 Jeg hadde faktisk på meg noe i den duren og alle syns jeg var så fin så Hadde en sort, tettsittende, ermeløs og til ned på kne'a kjole som jeg kjøpte i London en gang. Den er liksom klassisk og går til alt! Hadde en lyserosa (siden vi har jente, tjihi) skuldertopp over bare:) Og det samme har jeg tenkt å bruke neste dåp hvis det blir noen neste dåp:) Bare at jeg får vel bytte ut skuldertoppen;)
Alba44 Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 Alle farger passer i en dåp ) Jeg hadde på meg et skjørt og overdel i svart/grønt.
petite fleur Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 At bunaden var for stor ja, det er noen som har det......;-) Jeg prøvde bunaden min forrige søndag, og bunaden min var altfor LITEN! Og skal ha dåp om 3 uker....(Gjett hvem som er på slankern nå da...;-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå