Gå til innhold

Kjenner du noen kjendiser da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, hilsen fjortisen med fritidsproblemer på høyt plan:o)

Jeg kjenner to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ingen,men har selv tenkt å gifte meg med Sivert Høyem en vakker dag <3 sukk <3

Skrevet

Kjenner og kjenner, jeg kjente ihvertfall to av de som spiller hovedrollen i kill buljo, hehehehe..... ;o)

Hvilke kjendiser kjenner du da Twintippen?

Skrevet

Nå har jeg så mange bitende sarkastiske kommentarer til deg Twintipp at jeg holder på å sprekke.

Men jeg skal la det være. Oioioioioioi! Punktum!

Skrevet

Ja, flere- alt fra reality kjendiser og modeller til politikere.

Skrevet

Nei, men gubben kjenner flere sportskjendiser og onkelen min et par stk fra et veeeelig kjent norsk metalband.... hehe

Skrevet

Hvem da spetakkel??? Si det, si det, si det da!!!!!!!!!!! *knis*

Skrevet

Ja, vi har vært i tottene på hverandre før vi vetdu Alienbud:o)

Ondt blod, hæhæ:-p

Spetakkel, jeg tror jeg vet hvem den ene er;-) H.M.V?

Skrevet

Kjenner 6 stk, men har møtt flere da....

Skrevet

[fjernet]

Skrevet

Ja!

Så du ikke at jeg hadde lagt henne til under "I am a Fan of" på Facebook, eller? He he...

Skrevet

Jo, jeg så det faktisk her forleden:o) Jeg har hun som favoritt musikk jeg:o) Bra dama!

Skrevet

He he, ja jeg regner da VIRKELIG med at du følger med på ALT jeg foretar meg på Facebook?? ;-)

Skrevet

Hæhæ tullehøna!

Det kom opp på "home" der... :-))) Jeg er ingen stalker da, ho ho:-DDD

Skrevet

jepp.. Var ikke så enkelt! Venninna mi er jo ganske voksen og hadde vert sammen med sin kjære i 3 år, men de er fortsatt sammen:)

Skrevet

God natt:))

Jeg får en kjendis i nær familie når den nye barnefilmen har premiere til uken:)

Skrevet

ja 1....GEST (Gunnar Greve Pettersen)

Skrevet

Jeg har kjent regissøren av Sørgekåpen siden vi gikk på barneskolen. Han er etterhvert blitt ganske kjent etter å regissert Hotel Cæsar, Fox Grønnland, Syv Søstre, Veddemålet, Skattejakten, Pelle Politibil filmen, Mirakel...

Den nye vokalisten i Vazelina Bilopphøggers var keeper på juniorlaget jeg spilte på slutten av 80-tallet og vi byttelånet endel metal skiver, men har ikke pratet med han siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...