HelenFlores Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Er det pålagt å lage dårlige tekster og melodier for å få være med i denne taper konkurransen? Eller er det slik at de som faktisk liker dette drittshowet har så jævlig dårlig smak at de bare velger bunnen av bunnskrapet?
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 HEIA KING OF TROLLS!!!! Haha... Guuuuuri... at jeg har klart å pine meg gjennom det programmet i kveld!!!
Turid Laila Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Si det, hadde jeg giddet og sett på kunne jeg kanskje uttalt meg. Jeg velger heller å skåne ørene mine for den slags svada.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 *kaster meg inn i hylekoret og må si meg hjertens enig* Vet dere, jeg ble faktisk så desillusjonert at jeg måtte sette på litt Tenacious D for å komme til hektene. DA er det gærnt da!
HelenFlores Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2008 Det mest overraskende for min del er at Mira Craig som tidligere har laget en del banebrytende, nyvinnende og i manges øyne genial musikk har klart å skrible ned det skvipet der? Hva skjer?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Vår verden har tapt seg....det er ingen vei tilbake. Her er det kun ett botemiddel som kan hjelpe: Strawberry Daquiri. *alkoholfri, vel og merke* Aaaah, se der, MYYYYE bedre.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 *mixer en av mine berømte Daquiris og sender den over til HelenFlores i iskaldt glass med rim på* Nammenamm
AndreVonDrei Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Det Grand Prix-styret er offisielt over for min del! Aldri mer, sier jeg bare. Hva var det for en skrotsang som vant?? Den første Mira Craig noensinne hadde skrevet som femtenåring?! Hevete, for noe skvip!! Og jeg skal ikke begynne med den vokalonanisten Maria Haukås Storeng engang! Helt jalla opplegg...fysjom!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Jeg går heller for drinkonani enn vokalonani. Tror det er best for helsa mi å boikotte Grand Prix fra nå av. Jeg mener, jeg ble jo nesten sinna innimellom. Nesten like sint som da Dolly Dimples kom halvannen time for sent og med feil pizza. Da snakker SINT altså!! *grrrrr* Men er glad nå - har "drinken" i neven og melkepletter på bordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå