Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 skal sette inn h-s på mandag og er egentlig blitt litt skremt av alle som er så misfornøyd med den.. er det noen som har gode erfaringer å dele med meg eller? vet ikke om jeg tør dette lenger jeg etter å ha hørt så masse dritt om humørsvingninger, null sexlyst og vektøkning!! gjør det forrsten vondt å sette den inn? hjelp meg litt da jenter..
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er bare positiv Slipper mensen, bare små blødninger inni mellom. Ingenting negativt her i gården! Ikke vondt å sette den inn nei-i alle fall syntes ikke jeg det!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Utelukkende positiv her! Var ikke vondt å få satt den inn. Synes bare det var "en vanlig dag hos gynekologen" Har ikke hatt vondt og har heller ikke blødd en eneste gang. Hvis du da ser bort fra et par ørsmå dråper i ny og ne.. Snuppa er nå 1.5år, og jeg fikk satt den inn 12 uker etter fødsel.. Deilig å slippe mensen:-)
attpåklatt!! Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Gode erfaringer herifra!! Har hatt h-spiral noen år til sammen nå! Og er fornøyd!! Ikke vondt å få på plass, og merker ikke noe til den! Er jo irriterende med uregelmessige småblødninger etter innsetting, men med tanke på den lange virketiden så er det verdt det!! Har ikke mensen når jeg har den... og det er jo grunn god nok for meg! En og annen småblødning med måneders mellomrom forekommer. Lykke til!!
Mille** Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Gode erfaringer, jeg ble ikke gravid med den ihvertfall!!! ;o) Gjorde ikke vondt å sette inn heller. Lykke til!
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Ingen blødninger, hatt noen få, kortvarige i løpet av 3,5 år. Ingen vektøkning, sexylyst helt normal, humøret som før; kan anbefales :-) lykke til!
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Jeg eeelsker hormonspiralen min jeg! Null mens, null vektøkning, sexlyst på topp og slipper angsten for uønska svangerskap!!
selfangerkjerringa Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er generelt sett knallfornøyd Sender deg en pm jeg.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Har det ikke selv, men har KUN hørt positivt om denne. lite hormoner også siden det er en mer lokal behandling. Blir det vanlig fødsel på meg denne gangen vet jeg hva jeg skal velge som prevansjon senere, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå