Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orka ikke mer av håret mitt når jeg våkna i dag, og bestilte meg klipp på formiddagen. Kom inn og snakka med hun dama... Sa veldig tydelig at jeg ville klippe en del, men ikke bli kort-kort. Snakket mye med henne underveis, bl.a. om det at man ville at det virkelig skulle VISES når man var og fikk en forandring på frisyren. Men neiddda! Hun klipte bare biiiittelitt! Arg! Og når jeg påpekte det, sa hun "å, vil du at jeg skal ta mer altså?" Og så tok hun kanskje en halv cm til, før hun begynte å snakke med resepsjonsdama om at hun var forsinka og greier. Skikkelig ufint.

Når hun var ferdig, sa jeg samme greia. At det ble bedre, joda, men jeg ville jo ha en FORANDRING! Ååå, sa hun , jeg trodde du ville ha det langt, jeg.

Nå kom mannen min inn på salongen, og bare så på meg og sa ingen ting. Jeg betalte og gikk ut, for frisørdama måtte ta neste kunde. Vel ute, spurte jeg hva han mente. Han svarte "hva gjorde hun da" Hun må jo ha gjort NOE, for det tok så lang tid..."

Åh, jeg er så skuffa! Men urk, jeg var dritsliten og mini var trøtt og alt var så dritt, så jeg orka bare ikke gå tilbake igjen.

Er jeg helt på viddene om jeg tar det opp med dem igjen etter helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville klaga mere jeg og fått det fikset sånn at du fikk det som du skulle ha det!

Skrevet

Dere har jo rett. Men jeg er så .. lei... for tiden.

Skrevet

Min kjipeste opplevelse var å bli skoldet under vask og at de sølte blekemiddel i øyet mitt. Jeg satt og svidde i skalpen og dyppet øyet med en kopp vann.

Selvsagt en fancy frisørsalong. Av typen hvor de ser mer på seg selv i speilet enn å bry seg om kunden.

Jeg tror jeg hadde lagt ballen død. Det er alltids viktigere kamper å ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...