Gå til innhold

Jeg HATER sex!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg ble gravid for 2 år siden har jeg ikke hatt snurten av sexlyst:-(

Jeg blir helt deprimert av dette. Når jeg og samboer har sex, så blir jeg kvalm og synes at det hele er ganske vemmelig. Jeg føler det faktisk nesten som et overgrep. I tillegg kjenner jeg at jeg blir ganske sint av det hele, får lyst til å klabbe til kjæresten min imens han holder på. Når vi prøver å ha forspill,så blir jeg bare frustrert og småkvalm istedet for å bli tent. Det har gått så langt at jeg ikke lenger orker å late som at jeg har lyst, jeg ligger bare som en forknytt tømmerstokk og venter på at det hele skal være over. Dette føles så vondt og så grusomt. Jeg har konstant dårlig samvittighet overfor min søte, snille samboer som prøver alt for å få meg tent. Men samme hva han gjør så har det ingen effekt, jeg blir ikke tent på noen andre heller. Erotiske filmer og noveller hjelper heller ikke,

Hva er det som har skjedd? Er det noen andre som har opplevd dette?

Kan noen legge ut dette på skravle for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd noe lignende. Efter førstemann hadde jeg ingen lyst, lang og hard fødsel, ingen avlastning, gutten spiste 2. hver time og skrek mye, fikk aldri over 2 timer søvn i strekk de første 4 mndr. Men både mannen og jeg hadde en slags oppfatning om at etter 6 uker burde man prøve; og at det var viktig å opprettholde det seksuelle samværet selv om vi var blitt foreldre. Så vi prøvde da. Men det ble aldri interessant for meg, ofte vondt fordi jeg ikke ble kåt og derfor ikke våt; og det ble efterhvert plent umulig for meg å forstå hvordan mannen kunne ønske å gjøre det når jeg ikke ville?! Da oppleves det som alt fra manglende respekt til regelrett overgrep. men jeg klarte efterhvert (tross søvnmangel, selvrespekt og selvtillitt på bunn) å si i fra om at jeg hadde null lyst, null glede av det seksuelle, ingen trang til å foreta meg noe som helst i den retning, og at jeg syntes det var ubehagelig og skremmende at han allikevel ville. Jeg hadde ikke en gang lyst til å ha lyst. Vurderte å forlate ham pga dette, men ønsket et barn til, som ble til på andre forsøk. Svangerskapet var nærmest aseksuelt, ogvi hadde sex kanskje 3 ggr på de første 8 mndr etter fødselen.

Det som løste det hele var vel det faktum at jeg ikke ønsket å bruke prevensjon efter siste fødsel (dårlig erfaring med pille og spiral). Dermed måtte vi ha mer nærhet og sex uten samleie, eller med samleie der kun jeg fikk utløsning. Han lærte seg å nærme seg meg på "mykere" måter, og det var jeg som styrte det seksuelle; han kunne ikke lenger "bruke" meg til egen tilfredsstillelse. Nå har vi et fantastisk seksualliv (etter rundt 3-4 års "pause), og tenker på å få nr. 3..

Ble litt kort på slutten men må løpe :)

Skrevet

Tusen takk for fint svar:-)

Det du forteller om ligner veldig på min situasjon.

Jeg blir vel nødt til å sette meg ned å snakke med samboern min om dette før det går helt galt. Finnes det noen terapaut som kan hjelpe med sånt tro?

Skrevet

Noen flere med erfaringer?

Eller noen som kan legge det ut på skravle for meg?

Skrevet

Ååå, kjenner meg så godt igjen! Vi har knapt hatt sex siden vesla ble født for over et år siden. Ikke hadde vi veldig mye før heller, men likevel. Har hørt at man kan miste sexlysta når man ammer, så jeg håper det er der det ligger. I tillegg føler jeg meg litt jomfruelig der nede, som om det er første gangen hver gang liksom. Når jeg da er tørr i tillegg er det ikke mye godt. Bruker glidemiddel til og med, men vondt er det uansett. Sambo har heldigvis forståelse, men savner nok mer. Har liksom kommet i en ond sirkel. Har snart lyst på en til og da må vi jo bare. Håper det går seg litt til da i allefall...

Skrevet

Jeg kan signere dere alle her. Har lyst til å ha lyst, men det frister ikke i det hele tatt, og når vi en sjelden gang har prøvd er det bare vondt. Mannen er kjempetålmodig med meg, men føler et visst press likevel. =( Har aldri vært spesielt glad i sex heller, annet enn helt i begynnelsen. Vet ikke hva som er galt med meg.

Skrevet

Sånn, da ligger det på skravle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...