Tass nummer 2 Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Kan jeg bruke grøt som skal blandes ut i vann? Eller må det blandes med mme? Snauppa er 4,5 mnd og jeg skulle gjerne ha fått i henne grøt som et ledd i å få henne til å sove lengre. Hun vil derimot ikke ha grøt enda. Jeg har en grøt, tror den er fra Hipp, som heter "Min første grøt". Hvor mye pulver skal jeg da eventuelt bruke m ot hvor mye vann?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Gutten vår får velling før han legger seg. Vi blander med mme vi da. (siden han bare får mme til vanlig) Du bare prøver deg frem. Nå skal jo velling være en tynn tynn grøt, så du tar bare litt pulver å sper på med melk til du har ønsket tykkelse.
litakine og Theodor Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 sånn her lager jeg velling: Jeg lager en flaske med mme, putter oppi noen skjeer med grøtpulver, rister og serverer - junior elsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå