Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Er det noen som vet hva basen til denne koster?

Å er det noen som har erfaringer med denne bilstolen og basen?

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har easyfix basen, kjøpte denne samtidig med sete på barnas hus. Total sum ble 1999kr. De hadde setet på tilbud til 999 og hvis man kjøper base der samtidig med sete så slår de av 5-600kr på basen. Men om man bare kjøper basen tror jeg det er ca 1500 for denne på barnas hus vaffal. Vet ikke om basen uten isofix fester har samme pris.... :)

Skrevet

hmm det må vel være lenge siden de slo av så mye penger hvis man kjøper base vel?? det er 1599 for bilstolen og 1599 for basen. noen ganger er stolen på tilbud eller de har pakkepris på base med stol. men har aldri vært borti at man får rabatt på base hvis man kjøper stol nei.

Skrevet

Skjønner ikke hva folk skal med basen?? Den er jo så lett og grei å sette fast uten base... Stolen kan jeg ikke få fullrost nok!! Prima!

Skrevet

Nei ikke lenge siden. Kjøpte setet og basen på Barnas Hus på januarsalget 08 som starta 21 januar.... Muli jeg fikk feil pris jeg da, hvis ingen andre har betalt det samme.....

Skrevet

Hvis du bare skal kjøpe basen (Easy Base, ikke Isofix), tror jeg den er billigst på www.lilleprinsen.no. 1200 for basen pluss 100 for porto. Vet den koster 1500-1600 på de fleste butikker, og er vel så godt som aldri på salg.

Skrevet

Jeg kjøpte ikke base i utgangspunktet, men etter å ha basa med å få sikkerhetsselen på setet et par-tre ganger så gikk vi til innkjøp av base likevel. Mye mer praktisk da. Er superfornøyd med setet. Hadde MaxiCosi sist også, men kjøpte nytt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...