frøken blå Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Mary Kay med K, for å pirke litt.... *hehe* Tror det er prosentvis rabatt, alt etter hvor stort salg det blir? Hos oss i Alpnaering er det gaver (gjerne flere produkter) vertinnen kan velge mellom! =) Veldig greit....
Spirevipp med go`gutten Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jeg fikk hvertfall det, hun som hadde partyet hos meg hadde fått med seg at jeg ønsket meg en av øyenskyggene, så jeg fikk den i vertinnegave :-)
♥ McQueen♥ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 Hehe:) Ok. Takk for rettelsen. Hva er Alpnaering for noe?
frøken blå Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Krydder, supper, sauser, helseprodukter og urtebaserte hudpleieprodukter =) Jeg drar hjem til folk å lager god mat (!!) + demonstrerer kremene (såper, aroma-oljer m.m. har vi også) Du kan jo se på www.alpnaering.com =)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Var på party idag og vertinna der fikk gavekort på 300kr....Da eg hadde party i fjor fikk eg avslag på det eg bestilte....
Arb.ledig husmor Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Om eg hadde vært vertinne sku eg få en krem for halv pris...som jeg trengte... Men trenger den ikke nå lengre da...
♥ McQueen♥ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2008 Litt forskjellig fra hvem som har det med andre ord... Har så lyst på det håndpleie settet med skrubb. Kanskje jeg skal prøve å ordne noe rabatter der da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå