Mai-nusket Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Heisann:-) Kan noen se om jeg får gutt eller jente? Fikk vite hva det var på ul, men er så utrolig usikker likevel...enn om det ikke stemmer? Kan dere også se om jeg får den lille i april eller mai? Det som er at jeg hadde opprinnelig termin 18 april, men ble flyttet så mye som 3 uker til 8 mai. Jeg er født 08.10.1980 Han er født 18.03.1980 Håper på svar:-) Klem fra meg.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Er nesten som meg du.Min termin var den 29mai men ble flyttet fram til den 4mai på st.olav. Føler veldig jente på deg jeg da.
Mai-nusket Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 Ja, da ble du flyttet mye du også! Takk for svar, skrev til deg på dib også, men nå har jeg fått jo fått svar;-) jeg føler også jente, men fikk vite at det var gutt på ul...blir spennende å se!:-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 fikk vite jeg venter gutt selv her også,men her sikkelig jente følelse på meg selv oxo.
Mai-nusket Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2008 Så rart - skal se vi begge får jenter da kanskje...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 ja kanskje det..hehe.Har termin 4 mai så kanskje vi møtes på sykehust...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå