Devil in disguise Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Ny krise i little missy heimen for de som har fulgt med i det siste Jeg og sambo har vært forkjøla som resten av norges befolkning har vært de siste dagene. Idag fikk jeg sambo til å spasere ned til svigermor ( 5 min ) med lillegutt så skulle jeg komme innom etter litt husrengjøring. Joda, da jeg kommer inn der ligger sambo med pledd på sofaen og en svinsende mor rundt seg som lurte på om jeg ikke var helt vel bevart som sendte ham ut så syk som han var !!!!! Neimen uff da sa jeg. Ja han må jammen være syk som sitter oppe natt og dag med pcen , uten feber eller verk i kroppen , men følte seg litt SLITEN !!!!!! Så sier hun så omsorgsfullt:" du får gå hjem å holde sengen i noen dager du og bare bli vartet opp , så skal du se du blir bedre" !!!!!! Godt han ikke er småbarnsfar da sa jeg - han kunne jo virklig ha overanstrengt seg ! Gudbedre - rister på hode helt oppgitt her.... ........og hvem faen skal varte ham opp i flere dager????? Da får han flytte inn her hos deg. Herregud ! Følg med i neste episode : "morsdag - hvem gidder vel å varte opp mor i huset så syk som far er " Huff & huff..... pms bombe & syke mannfolk er en dårlig kombinasjon...
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Ha ha, you and me, baby ;-) Jeg sendte sms til svigermor i Stavanger sist han var syk (bor i Bergen) om hun hadde lyst å komme og passe på han. Jeg gadd ikke ;-) Heldigvis tok hun spøken ;-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Hehe, du får hilse ham og si god bedring... Og at det er best han tar vare på deg i morgen.
Devil in disguise Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 He he he... hvem tror du står på kjøkken og lager frokost til lillegutt imorgen - ham eller meg ????? Ingen i verden er så syk som han - begynte til og med å kjenne litt vondt i øret.... uff & uff!!!!!! Ha en fin morsdag, jenter c",) Jeg skal iallefall kose meg med go gutten min !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå