Lotte82 Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 er ifølge babyverden 6+3 på vei og lurer på når og hvor jeg kan ta tidlig ul ? bor i rogaland
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Du kan jo ta nå, hjertet begynner vel å slå når man er 5+4, så om din beregning er riktig vil du få se det Jeg var på ul i går, 7+3, vi så ikke mye, eller legen så det han skulle da, men det var utvendig ul.
miobell Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 jeg tok invendlig ul i går. fikk se og høre et lite hjerte banke :-) Var 7+5. :-) Så du kan nok bestille nå snart om du ønsker det :-)
Lotte82 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 noen som vet hvor jeg kan gjøre det?
Mamma til snart 4 Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 hvor i rogaland bor du da?? hausken har privat i haugesund, var der selv i uke 11, men det er kjekkere når barnet blir større vi var det også når jeg var ett par å 20 uker på vei for da ser de mar, vi ville også være 110%sikker på kjønnet, men fantastisk å se den lillle i uke 11(var dr pga legen min mente jeg var bare 6 uker istede for 11).
Fomle84 Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Er ei som heter Kari Utne på Bryne som har ul. Var der sist i uke 28 for å sjekke at alt var greit og dobbel sjekke kjønn. Tenkte å bestille hos henne i uke 8-9, denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå