Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ifølge babyverden 6+3 på vei :) og lurer på når og hvor jeg kan ta tidlig ul ? bor i rogaland

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta nå, hjertet begynner vel å slå når man er 5+4, så om din beregning er riktig vil du få se det :)

Jeg var på ul i går, 7+3, vi så ikke mye, eller legen så det han skulle da, men det var utvendig ul.

Skrevet

jeg tok invendlig ul i går. fikk se og høre et lite hjerte banke :-)

Var 7+5. :-)

 

Så du kan nok bestille nå snart om du ønsker det :-)

Skrevet

noen som vet hvor jeg kan gjøre det?

Skrevet

hvor i rogaland bor du da?? hausken har privat i haugesund, var der selv i uke 11, men det er kjekkere når barnet blir større vi var det også når jeg var ett par å 20 uker på vei for da ser de mar, vi ville også være 110%sikker på kjønnet, men fantastisk å se den lillle i uke 11(var dr pga legen min mente jeg var bare 6 uker istede for 11).

Skrevet

Er ei som heter Kari Utne på Bryne som har ul. Var der sist i uke 28 for å sjekke at alt var greit og dobbel sjekke kjønn. Tenkte å bestille hos henne i uke 8-9, denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...