Turtelduen Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Eller ikke redd, men føler liksom at det er mer enn en... Har kjent liv siden uke 10 (tenker da at kanskje en dytter en annen opp mot livmorveggen slik at jeg kjenner de små bevegelsene som er), føler meg mye større og føler liksom at jeg er så "full" i magen. Pluss denne magefølelsen da. Har ikke vært no særlig dårligere enn med de andre, vet ikke om det har noe å si. Noen som har fått flere på en gang som har noe å fortelle? Eller andre som bare har fått en som har hatt det samme? (Har ikke vært hos lege eller no ennå, så jeg har ikke fått "målt" livmoren)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Hvis du har en lang slank kroppsbygning og har båret frem store fostre før, så kan det hende du har buken full av åreknuter. De gir en litt "full" følelse, en slags tyngde. Jeg har kjent liv i uke 11, var bare en. Når det er sagt er jeg sannelig bekymret for om nestemann blir to. For da blir det vanskelig å stå på hodet med to små hjemme. Og det vil jeg så gjerne. Vi får satse på at du har en. Og at jeg får en.
77modell Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jepp! Jeg fikk en men trodde lenge der var minst 2!! JM trodde også det var 2, men UL viste bare 1, fikk nesten sjokk!!!! Mitt symfysemål var VELDIG høyt hele svangerskapet uten at noen har kunne forklare det. Har ligget med "tvillingkurve" har jeg fått beskjed om. Fikk også målt fostervann, men hadde ikke for mye, så det va ikke forklaringa det heller...... Når skal du på UL?
Turtelduen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 Er verken slank, høy eller fått store barn før... Men godt å høre da! Jeg har ikke vært i kontakt med noen form for lege eller jm. Så jeg vet ikke UL dato. Blir vel i mars en gang. Er 13 uker nå.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 følte tidelig liv med nr 3, og trodde ikke det bare var en der til vi så han på ultralyd:) blir spennede uker freomver for deg da, vi jenter har jo ikke det med å slippe sånne tanker så lett heller, hehe
Nit@™ Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Jeg var også slik med nr 4. Til og med legen min mente det kunne være 2 fordi jeg fikk fort mage! Lå langt over på symfysemålet i starten. Jeg trodde også selv at det var 2. Men det var "bare" Lillegutt ;o) Etter uke 30 stoppet magen opp litt, og innen termin var jeg nede på normalen. Tror ikke det er unormalt. Livmoren tøyer seg fortere jo flere svangerskap iflg Jm. Derfor kan den føles fullere og større. Den tøyer seg også lettere når babyen beveger seg så det er lettere å kjenne bevegelsene. Livmorveggene blir slakkere vet du! Men for all del, det kan jo hende du har to likevel.....
MAMMA TIL TO STORE OG TO SMÅ Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Jeg tenkte aldri tanken på at det kunne være mer enn en der inne. KJente tidlig bevegelse men det var jo nr 3 så jeg tenkte det var normalt. Gjett om jeg fikk sjokk når jeg kom på ultra og det viste to forstre. Har enda ikke skjønt det og nå er de søte små snart to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå