Gå til innhold

Vond haafte..bein..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fra tid til annen hatt vond venstre haafte, straaler ut I venstre bein, dette har saerlig kommet ved overanstrengelse og raatt vaer, saa jeg har til naa trodd det har vaert en form for gikt og slaatt meg til ro med dette. Typisk en gang eller to I aaret varer en dag- men det var for jeg ble gravid- naa har det vaert konstant vondt I to uker og jeg har problemer med aa klatre I en stige. Noen som har opplevd det samme og har en teori paa hva det kan vaere. Kanskje noen raad som hjelper. Det blir vaerre og vaerre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eller annen... Vaer saa snill..

Skrevet

Hei:)De tingene du forteller høres kjent ut.Og visst det er sånn jeg hadde under mitt 1. svangerskap føler jeg virkelig med deg! Jeg dro til kiropraktor å fikk gjentatte behandlinger. Kiropraktoren mente det kom bak fra ryggen min, og p.g.a graviditeten og alt som skjer med kroppen, gav det utslag i for min del høyre hofte.

Jeg hadde aldri vært hos kiropraktor før det, og var selvfølgelig skeptisk,særlig når jeg var gravid,men det tok hun hensyn til.Jeg var overrasket over hvor godt det hjalp!

Hvis det skjer med meg nå som jeg er gravid igjen, er det rett til kiropraktor igjen. Håper det ordner seg for deg,lykke til og riktig god bedring:)

Skrevet

Takk snille Rio for svar!!

Skrevet

Naa baerer det rett til kiropraktor!! Noen som har noen gode aa anbefalle I oslo omraadet?

Skrevet

Bare hyggelig å være til hjelp:)

Anbefaler "klinikk for alle" på Storo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...