Sikkertforgammel Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg tror trollene, eller same-dama
jente30L Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 nja.... mollbo norge kan vel klare å sende dansebandet...
mine små alver... Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Tror vi satser på jan Teigen i år også...hehe=) mimre mimre.....
Kystrøya Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 King of trolls har iallfall den mest fengende låta, så håper på dem. Eller den Tinkerbells sangen. De andre sangene blir for kjedelige i internasjonal sammenheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå