Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Svigermor har sittet hele dagen i sofaen og sagt: det er så godt å late seg, deilig å være her......GRRRRRRRRRRRRRRRRRR Jeg har stresset med mat og greier, pluss en tre uker gammel baby. Hun har ikke tilbydt seg å holde babyen engang....Blir så lei. Hun bare roter og slenger utover ukeblader og sånt. Mens svigerfar drikker øl.. Skal ikke liksom nybakte besteforeldre hjelpe til, vaske opp og lage mat? Trille tur med ungen?
Mc Mum Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Huff a meg!! Hadde blitt såååå sinna!!!! Vanskelig å si fra når det er svigers også:-(
Krøvvel Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Herregud asså.. svigerforeldre er så frekke asså..
Tiger of trøndelag Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Hørtes ikke spesielt hyggelig ut. Må jo mangle noen antenner de svigerforeldrene dine! Tror jeg hadde tatt med meg babyen min og gått og lagt meg på soverommet og tatt en riktig lang hvil. Kan jo hende de tar et hint.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Ja de mangler mye rart.. nå sier de at babyen vår har kolikk fordi hun skriker og må bæres litt....
har fått lita pia Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 hiv dem ut;) eller be dem hjelpe til litt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå