Gå til innhold

grand prix... hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter å ser på nå.... hvilken låt liker dere best?

hadde i alle fall vært rimelig flaut å sende dansebandlåta til finalen... eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter å ser på, må nesten det ;) Liker Maria Haukås sin låt som Mira Kraig (eller hvordan hun skriver navnet sitt) har skrevet. Jeg har tro på den.

Skrevet

Nei, vi vinner nok ikke i år heller, hahaha =P

Skrevet

hvem gikk videre? Han trollbukken?

Skrevet

savner jostein pedersen. Syns det er kommenteringen hans som er gøy med grand prix.

Skrevet

Helt enig i at Jostein Pedersen burde vært der. Han er halve Grand prix da!

Ellers kan jeg egentlig ikke sitte her å klage på at lørdagskvelden ble "ødelagt" siden jeg ikke har sett Grand prix i kveld. Kan jo hende det var bra. Kjørte min kjære ut på byen og så på en annen kanal når det begynte.

Synes Grand prix har vært skikkelig gørr de siste årene, men ser heller det enn IDOL da, eller kanskje ikke... he,he..

Men nå så jeg ikke Grand prix i kveld siden jeg ble så skuffet over at Den store klassefesten ikke gikk. Hadde jeg fulgt med litt på TV programmet så hadde jeg jo visst det. Har tre kanaler, og bare kjedelig i hele kveld. Klage, klage:(

Skrevet

Hadde håper trollet vant jeg, syns det var den beste sangen! Tror det blir semifinale og ikke noe mer i den internasjonale i år ja.

Skrevet

Jeg håpet på maria haukaas storeng, og jeg fikk jo rett. Trollene er jo strengt tatt en videreføring av Lordi og den tråden er vel opbrukt for lenge siden. Litt orginalitet burde være påkrevd. Tatersangen burde det vært mer trøkk i. Jeg likte sangen, men altfor kjedelig vokal. Den burde vært mer lidenskap i. Eastern wind var jo ok, men ikke akkurat den største stemmen...

Så streng tatt bortsett fra Maria er jeg ekstremt flau over sangermaterialet Norge stiller med. Helt patetsk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...