Gå til innhold

Buuuu-huuu jeg savner mannen min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi vært gift i 4 uker allerde og han er langt inne på vidda med jobben sin:( Unner ham å ha det gøy altså, men jeg savner å ha mannen her... Høygravid og influensasyk og med en 2åring som nettop har blitt frisk etter en ukes tid med sykdom...

Ha-ha, er det mulig å klage så fælt liksom:) Jeg er jo faktisk bare kjempeheldig egentlig... er i fin form bortsett fra influensaen, har verdens fineste sønn og verdens desidert beste kjærste som kommer hjem i morgen... Ååååååå det er lenge til i morgen....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov til å savne kjæresten sin, om man ikke er høygravid og syk også! Dere er jo nygift og alt :-)))) Snart er det i morgen... nå får du bare dra ut tida med grand prix, så sovner du og vips så er det dag, og da kommer han hjem.

:-)

klem til deg fra

Skrevet

Ikkesant:) Det kommer til å gå så fort atte og når jeg legger meg henter jeg barnet så jeg slipper å sove alene:) Han er så kosete og krøller seg inntil meg som en liten katt, og ligger som regel helt stille. Kjempedeilig, kanskej jeg skal legge meg rett og slett:)

Skrevet

det er lov det også, og hvis du tar med deg en radio før du henter gutten din så kan du ligge å høre på radio, for de er mye fint på lørdagskvelden nemlig :-)

en kopp te, et lys og en radio, pluss noe å drive med, en bok eller en penn og papir eller strikking eller noe anna kosleig. så er det ikke så trist om gutten din sover i sin seng en gang :-)

ha en fin kveld!

Skrevet

da er vi 2, min er i nordjøen, går fint å være vekke i 2 uker, men kjedelig å være alene m kveldene, siden tulla er lagt og minne venner også sitter hjemme med barn;=)

Skrevet

Oi, 2 uker... da skal jeg ikke klage... syntes 2 dager er nok jeg da. Uff, ikke så vant til å være borte fra ham bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...