Gå til innhold

Dere med Dreami bag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Hvor lenge kunne babyene deres bruke den?

Syns den ser litt liten/trang ut, men driver å vurderer den.. :)

Regner med jeg får en baby på rundt 4,5kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte ikke dreami-bagen.

Jeg synes den var så åpen og at kalesjen var så liten.

Kjøpte vogna da jeg var 6 mnd på vei, solgte den da barnet var 2 mnd.

Skrevet

Vi brukte den til mini var 4,5 mnd. Det var fortsatt god plass i den, men han lå og tok situps for å få se ut.. Hehe.. Så vi bytta til sportsvogn da :)

Likte den og skal spare den til en evt nestemann :-p

Skrevet

Jeg brukte dreami bagen til han var ca 5 mnd, da ville han sitte. Må legge til at jeg hadde sommerbaby og han var ikke så stor, 3 kilo ved fødsel, men han hadde mer enn nok med plass. Tror vi voksne er livredde for at babyen skal få det trangt, mens babyene på sin side faktisk liker det:) Likte imidlertid ikke at man løfter bagen i kalesjen og solgt hele den grusomme quinnyvognen tilslutt:) Har oth nå og er 10 ganger mer fornøyd altså, og bagen er så nett og fiiiiiin:)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jenten min var 4300g når hun var født og brukte den bagen i bare 3 eller 4 måneder, ikke fordi den var spesielt liten men fordi hun ikke likte å ligge men ville heller sitte (ja ja.. den ryggen...bla bla). Vi trengte ikke tenke på vinterposer og andre vinterting, men merket jo at den ble litt trang når hun hadde på seg tykkere gensere og jakker. Ville vel kanskje ikke valgt den hadde jeg bodd i norge.

Skrevet

Jeg har hatt den vogna og elsker den!! Joa, den er litt kort, men jeg har en lang baby og brukte den til han var 5,5 mnd. Bagen er så lun og så utrolig enkel å ta av understellet. Kjempefornøyd!

Tror nok ikke vekten på barnet har så mye å si....Heller lengden.

Skrevet

Ok, takk for mange svar =o)

Tenkte å ha den til et maxi taxi city-understell jeg har.

Har bestilt en vanlig duovogn i tillegg da, kremt, dilla sa du?? He he.. ;)

Men syns det virket realt å bare klikke bagen av og på understellet, og jeg venter en mai-baby, så det blir ikke store posene osv oppi. Hm, tenke tenke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...