Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 magen min er så hard hele tiden, uansett hva jeg gjør... er det kynnere? har også veeldig vondt i ryggen.
nr 4 er her<3 Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 her er magen min oxo hard hele tiden men dn blir enda hardere når jg har kynnere eller hva d er.følers jo nesten ut som den kan sprekke hvert øyeblikk!!..ikke så behagelig akkurat..sliter veldig med ryggen oxo..uff ikke bare bare å være gravid asså..
♡ Jersey ♡ Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Sånn hadde jeg det forrige lørdag og søndag kveld... mandag kl 1200 var babyen ute :-), og det gikk fort fort fort!!! Pakk bagen :-) he he
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 uæææh håper ikke det - er bare i uke 30.....
nr 4 er her<3 Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 tror nok ikke d blir noe fødsel ennå..jeg er snart 34 uker..men har hatt hard mage veeeeldig lenge..månedsvis..vet ikke hva d kan være men d er nok ikke noe farlig noe hvertfall=)
♡ Jersey ♡ Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 oj, nei da er det ikke det samme som jeg hadde... hatt lange kynnere lenge jeg også, men denne gangen forandret de seg og kom regelmessig 25 min de to kveldene..(ikke dagtid..) Slapp av! ikke meningen å skremme deg! :-) Beklager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå