Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Poenget er vel at man skal hedre sine egne foreldre. Men på mange av dere visker det som om dere forventer ekstra oppvartning fra mannen derer i morra? Er ikke det litt tåpelig da? Greit nok viss dere har såpas store barn at far kan være med og hjelpe barnet med morsdagsgave o.l. Men viss ikke så er det fulstendig meningsløst. Dere er da ikke morra til mannen deres?
Carnivale Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Haha, jeg har tenkt det samme. er det MANNEN sin jobb å sørge for at ei dame får en fin morsdag? Vi feirer ikke morsdag overhodet vi da, så for meg blir det hele utrolig fjernt.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Er jo tanken som teller... Jeg kjøper til min mor, og min samboer hjelper mine to små gutter med å lage et kort til meg. Gjør vel ikke noe? Jeg forventer ingenting, men syns et kort er koselig ;-)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 forventer ingenting fra sambo jeg for vi har aldri feiret morsdag (etter det jeg vet om..) og kan ikke huske at jeg fikk noe ifjor heller.. Nå er sambo og snuppa på andre siden av landet også..
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 hahaha jeg er ikke hjemme engang så i beste fall kan jeg håpe på en søt sms:)
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 enig ! blir litt matt av de som blir sure på mannen for manglende oppmerksomhet til dem... trenger kanskje litt annet å fylle livet sitt med ??
mayaya Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Mannen min hjelper sønnen, som ikke kan handle på egenhånd. Helt naturlig det da :-p Jeg kjøpte da også gave for sønnen på farsdag, og vil jo seff gjøre det i år og neste år og året etter det. Alle grunner til feiring brukes her i huset!!!
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Jeg synes det er en veldig koselig tradisjon jeg da. Har alltid gjort litt ut av dagen hjemme, men aldri noe dyrt. En liten blomst også har vi lagd middag til mamma/pappa. Skal ikke så mye til:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 vel, jeg forventer vel kanskje at kjærsten skal hjelpe datteren min med å orge noe da, men jeg tviler på at det skjer. Han er super anit-morsdag, valentines, halloween osv.. og jeg er sååååå glad i disse dagene. heheheh. Han er verdens mest oppmerksome kjæreste og jeg får ofte blomster og vi gjør fine romantiske ting andre dager så jeg har ingen ting å klage for!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Ja, nei misforstå meg ikke. Jeg syns ikke det gjør noe at mannen gjør noe. Og klart det er kanskje naturlig å hjelpe barna med å stelle i stand viss de er små. Men de fleste her inne har vel babyer (jada, jeg vet at flere har eldre barn og) og da er det jo litt meningsløst. Men syns det er merkelig å forvente at mannen skal trå til. Her i huset feirer jeg min mor og han sin mor;)
mayaya Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Min lille ER baby ja, nettopp derfor han trneger hjelp jo!! :-D
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Blir absolutt ikke sint om jeg ikke får noe, men synes det er en veldig koselig tradisjon og setter stor pris på å få litt oppmerksomhet på den dagen Jeg er langt ifra moren hans nei, men jeg føler at morsdag og farsdag er til for å hedre partneren litt også, jeg gir min kjære oppmerksomhet på farsdagen fordi jeg føler han fortjener det siden han er en så flott pappa. Bare en liten ting som viser at jeg setter pris på alt han gjør med tuppa vår og at jeg er veldig glad for at det var akkurat HAN jeg fikk barn med
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 Både morsdag, farsdag og valentine er jo kommersielle dager hauset opp av næringslivet for å tjene mer penger Jeg lager middag til mamma, men styrer ellers helt unna sånne dager.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er jo mor til hans barn, da.. Syns det er en koselig tradisjon, og syns ikke den kan sammenlignes med f eks Valentines Day som bare er et pengesluk.
Prish Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 Jeg verken forlanger eller forventer å få gaver og full oppvartning, men det hadde vært litt koselig med en liten oppmerksomhet siden jeg er mora til hans barn og hun er så liten at hun ikke kan ordne dette selv! Dette er min første morsdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå