Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Har dere innekatter eller utekatter. Og hvorfor?
Snupi27 Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 vi har en utekatt =) valget for at det ble utekatt er vel for at jeg ikke gadd å bruke dyre dommer på en liten pusekatt som jeg kunne få gratis. hehe.. pluss at jeg syns katter skal få velge om de vil være ute eller inne.. =)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 nå er kattungen min ganske liten enda så vi velger å ha henne inne , men etterhvert som sommeren kommer og hun blir større skal hun få lov til å titte ute litt (kanskje bruke band på henne så hu ikke stikker av)
Snupi27 Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 det husker jeg vi brukte og en god stund før han fikk gå løs alene. det gikk kjempe fint =)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Innekatter må jo ikke koste noe vel? Men jeg er enig med deg da. Skjønner ikkw hvorfor man skal ha et dyr som katt og så tvinge den til å bare sitte inne å sture...
Snupi27 Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 når jeg tenker på innekatter tenker jeg rasekatter.. de man får gratis pleier som regel egentlig å være utekatter syns jeg da..
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Sånn å forstå. Er sikkert som oftest rasekatter som er inne, men jeg har hørt om flere 'vanlige' katter som kun er inne å.
Snupi27 Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 jepp, har hørt om det jeg og.. jeg vurderte det selv for jeg var så nervøs når vi skulle slippe han ut de første gangene.. hehe.. men jeg kom over det og slapp han ut litt og litt.. =p
prebs Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Hei! Våre får gå ut og inn som de vil, men jeg foretrekker å ha dem inne om natten og hvis vi skal være lenge borte på dagen. Forøvrig synes jeg det er viktig at alle katter (og barn!) har tilgang på gode utemuligheter:)
renat1 Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Har innekatter - og de er da rasekatter. Holder dem inne, saa de ikke blir stjaalet. Men lar dem forresten vandre litt i hagen naar de foeler for det. Med det sagt, saa er de bortskjemte pusekatter som stooorkoser seg inne og lever som grever: de bades, kjemmes, har fersk mat til hvert maaltid... De er ikke typen til aa gidde aa dra paa musejakt ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå