Har to herlige gutter! Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 det er jo lever---?fikk det plutselig over meg..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Ja man kan spise leverpostei.... ikke noe problem.
Ville Vera Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Ja såklart. Det er t.o.m reklame for leverpostei i div gravidblad Inneholder mye jern, så det er jo flott!
lille sprelle Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Spis til det står ut av øra på deg! Jeg holder meg til boksevarianten nå som jeg er gravid. Kanskje overforsiktig men....... Porsjonspakningene med "gul gutt" er glimrende - da har jeg fersk leverpostei hver gang jeg skal spise det!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Ja det kan du, men du kan ikke spise svolværpostei og liknende.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Jeg spiser bare den grønne vitaposteien jeg da. jeg synes den er bedre.
magj Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Sto i et Gravid-blad at vi kunne ete hermetisert leverpostei
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Jeg spiser det ja:-) Har hørt man kan spise den som er på boks:-)
Mammaen til Turid Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 jordmar har sagt til meg (jeg har jernmangel fikk jeg beskjed om..), at det spiller ingen rolle hvilken type leverpostei det er, så lenge det heter leverpostei... om det er hvitløkspostei, baconpostei osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå