Fiskestang Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Hva skal jeg gjøre? Hun har alltid vært litt grinete når hun skal legge seg, og "klaget" i noen minutter, og stått og turnet i sengen, og villet at jeg skulle hente henne, når jeg har lagt henne. Men hun sovner alltid etter en kort stund. Nå plutselig har hun begynt å klatre ut av sengen. Og jeg har ikke sjans. I kveld begynte jeg å legge henne halv syv, som vanlig.. nå er klokken snart kvart over åtte og hun hyler som en stukken gris, og klatrer ut hele tiden. det er trapp utenfor døren, så jeg må sitte å passe på. hvis jeg lukker den hamrer hun løs som en gal. hva skal jeg gjøre? grindsengen er på det nederste trinnet. trenger hjelp nå. hun er stuptrøtt men fortsetter å klatre ut hele tiden. det går ikke å legge henne i min seng... det var slik ved formiddagsluren også, selv om hun var trøtt klatret hun utav hele tiden, og hyyylte når jeg la henne oppi igjen. det endte med at jeg måtte kjøre en tur ut, så hun sovna i setet... hun er 19 mnd.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Mine slutta faktisk å stå opp/klatre/falle ut da de fikk stor seng... logikk eller ei. Det kjentes antakelig så rikt og voksent ut, ikke veit jeg...
KaMa Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Tja, småen var vel ca like gammel når han måtte over i stor seng, pga samme problemstilling.. Videre var vi nødt til å kutte ut soving på dagtid, legge en time senere på kvelden og sørge for at han var god og mett etter kvelds. Når vi legger han, pakker jeg dynen rundt ham, slår av lyset, mens jeg har han på fanget. Sånn ca fem minutter kosing, og han legger seg rett ned og sover når han når hodeputen. Men dere må sikkert prøve dere frem og se hva som funker for dere.
Fraggelhysa! Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Prøv å legg henne i reiseseng. De får ikke så godt klatretak i den. Hvis ikke må hun kanskje få storseng?
KaMa Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 ...vår klatret først ut av reisesengen, så sprinkelsengen, så jeg vet nå ikke helt om det stemmer... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå