Gå til innhold

HOPPER UT AV GRINDSENGEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Hun har alltid vært litt grinete når hun skal legge seg, og "klaget" i noen minutter, og stått og turnet i sengen, og villet at jeg skulle hente henne, når jeg har lagt henne. Men hun sovner alltid etter en kort stund. Nå plutselig har hun begynt å klatre ut av sengen. Og jeg har ikke sjans. I kveld begynte jeg å legge henne halv syv, som vanlig.. nå er klokken snart kvart over åtte og hun hyler som en stukken gris, og klatrer ut hele tiden. det er trapp utenfor døren, så jeg må sitte å passe på. hvis jeg lukker den hamrer hun løs som en gal. hva skal jeg gjøre? grindsengen er på det nederste trinnet. trenger hjelp nå. hun er stuptrøtt men fortsetter å klatre ut hele tiden. det går ikke å legge henne i min seng... det var slik ved formiddagsluren også, selv om hun var trøtt klatret hun utav hele tiden, og hyyylte når jeg la henne oppi igjen. det endte med at jeg måtte kjøre en tur ut, så hun sovna i setet... hun er 19 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen gode råd desverre!!Hva med å bytte til vanlig seng snart?

Gruer meg til mini klarer det:/

Skrevet

Broren min har noen vennen som har en sønn på ca 2 tror jeg.

Han tok oppgaven frivillig med og legge han etter en stor dag som 17 mai.

Og han var helt vill, ville ikke sove, bare opp av sengen hele tiden.

Han viste at han var stup trøtt. Så tilslutt tok han bare og holdt gutten nede. Og etter en liten stund sovnet han..

Kanskje det hjelper?

Man må bare være bestemt med de små, for de har oss jo rundt fingrene.

Men sikkert ikke lett det der nei.

Lykke lykke til!!

Skrevet

det var nesten godt å høre at det var flere.....

sønnen vår har også begynt å klatre ut, er over kanten på et blunk - uten å klage da. Svinger seg bare over og kommer tuslende. Lukker vi døren helt, bruker han en stol fra rommet for å åpne den! Så vi fant fram en løs vognsele: En kvelden fikk han mange sjanser, så var det på med sele. Hylte i 5 min, så sovnet han og sov hele natten med sele. Sint da han våknet og fortsatt hang fast... Så neste kveld fikk han en sjanse til å legge seg, han stod opp - og fikk sele på igjen. Da skjønte han at det var ikke vits i. Men han som før bare var å legge og gå fra, må nå synges for slik at han roer seg. Så spør jeg litt strengt om han vil ha sele på "Neeeeiiiii" svarer ha da og legger seg til å sove!

Problemet i helgen var at han stod opp om morgenen og begynte å romstere rundt i huset - uten at vi våknet.... det er skummelt det. vi aner ikke hvor lenge han var oppe før vi våknet, men han hadde iallefall rukket å rote endel.... og var SÅÅÅ fornøyd da!

Phu......

Skrevet

Jeg har en venninne med 4 barn som fortalte at hun brukte å trekke et strechlaken over sprinkelsengen når de begynte å hoppe ut (tok det av etter at barnet sovnet). Jeg har ikke problemet ennå, så jeg har ikke prøvd, men kanskje det er verdt et forsøk? Etter en stund holdt det at lakenet hang på et av hjørnene på sengen som en "trussel".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...