Gå til innhold

HOPPER UT AV GRINDSENGEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Hun har alltid vært litt grinete når hun skal legge seg, og "klaget" i noen minutter, og stått og turnet i sengen, og villet at jeg skulle hente henne, når jeg har lagt henne. Men hun sovner alltid etter en kort stund. Nå plutselig har hun begynt å klatre ut av sengen. Og jeg har ikke sjans. I kveld begynte jeg å legge henne halv syv, som vanlig.. nå er klokken snart kvart over åtte og hun hyler som en stukken gris, og klatrer ut hele tiden. det er trapp utenfor døren, så jeg må sitte å passe på. hvis jeg lukker den hamrer hun løs som en gal. hva skal jeg gjøre? grindsengen er på det nederste trinnet. trenger hjelp nå. hun er stuptrøtt men fortsetter å klatre ut hele tiden. det går ikke å legge henne i min seng... det var slik ved formiddagsluren også, selv om hun var trøtt klatret hun utav hele tiden, og hyyylte når jeg la henne oppi igjen. det endte med at jeg måtte kjøre en tur ut, så hun sovna i setet... hun er 19 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et forslag er at du kjøper juniorseng til henne, så er det mer gøy å sove. Gjør noe utav det; snakk om at store jenter sover fint i store senger å sånn. Og kjøp en hun liker! :)

Skrevet

Min gjorde akkurat det samme, og etter at jeg fant han ute i hagen i øsende regnvær kl fire om natta, og en gang tuslende nede ved parkeringa kl seks på morgenen, så var jeg nødt å la han sove med sele.

Kun for hans egen sikkerhet. Jeg hadde ikke mulighet til å vokte over han hele natta.

Da var han 2 år vel og merke. Den brukte han i litt over ett halvt år.

Masse lykke til! Håper dere finner en løsing for dere.

Skrevet

juniorseng funka forresten dårlig her, hjalp ikke på å ligge stille iden hele natta.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Oj! da hadde jeg fått sjokk altså! for en aktiv gutt du har da!

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

sorry, glemte spørsmålet.. låser(ste) dere ikke døren og har andre barnesikringer på plass?

Skrevet

Jeg satte sånn kjettinglås på ytterdøra, men etter å ha vaska smør, mel, youghurt og div fra benker, gulver, bord så sa min tålmodighet stopp.

Blir jo som om han skulle vært alene hjemme... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...