Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg sitter her forran pc og tv med en stor pose med smågodt:o) Sambo er ute på byen for "siste" gang, hehe...
nøffemamma Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg skal se grand prix!!!! her sitter jeg og sambo med hver vår smågodtpose.Har termin om fem dager, så ikke noe uteliv for han heller nå )
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Høres koselig ut:) Har ikke termin før 27.mars jeg da, så det er trygt for sambo å dra ut ikveld:) Var han som sa at det ble siste gang før fødsel, og det er jo greit:)
nr 4 er her<3 Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 sitter oxo bare forran dataen med godteriet mitt mens sambo er ute på livet...blir nok bare en tidlig kveld på meg hehe
nøffemamma Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Er godt å ha de hjemme den siste tida,men blir nesten verre når begge er hjemme og venter på tegn til at noe skal skje snart......Vi klarer liksom ikke gjøre stort, for jeg blir fort sliten, og vi gleder oss masse til å se lille jenta......Blir fort litt rastløs av det skal jeg love deg:O) Litt sånn trippende stemning....
mammamia<3 Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Sitter foran dataen med rennende nese og feberhet kropp. Fy så lei jeg er av denne influensaen :-(
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Her er det en rolig kveld i huset.... sitter bare å slappe av med noe godt... orker ikje så mye... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå