Gå til innhold

mensen har enda ikke kommet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter, venter og venter.... sluttet på pilla for 5 1/2 uke siden, og er dritt lei av å vente!!!! kan den ikke bare komme, da, så slipper jeg å bekymre meg over røde flekker på buksa ol.... blæh!

har hatt mensvondt i perioder de siste tre ukene, men de gir seg etter en dag eller to... lei..lei..lei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du er gravid allerede? Vet det finnes noe du kan ta, som kan fremprovosere mensen, så du slipper å vente, men husker ikke hva det heter. Gå inn på forumet Bli Gravid, så får du svar der tenker jeg :)

Skrevet

tok en test i går, er ikke gravid :o)

er ikke prøvere (enda), sluttet av andre grunner....

Skrevet

Jeg venter på min også. Skulle kommet torsdag så bare noen dager siden her da. Men begynner å bli lei av en tullete syklus. Er faktisk 17 mnd siden fødsel og jeg syns den burde stabilisere seg snart

Skrevet

og du har ikke gått på noe i mellomtiden? mens og kropp er bare tull!!!! har gått på tre forskjellige piller siden 6ukerskontrollen for 17 mnd siden, så jeg vet at den kan drøye litt... men er dritt å vente...

har du fått jobb forresten?

Skrevet

Joda, har jo det og har funnet ut at jeg ikke tåler noe med hormoner i. Var først en hormonspiral, så cerazette, så marvelon. Blødde sammenhengende 10,5 mnd etter fødsel. Hver da. Og så slutta jeg på alt og etter det er det uregelmessig. Så 6-7 mnd etter siste tilsatte hormon. :(

Skrevet

Glemte jobbdelen: nei, ingen jobb som jeg vet om. Desverre. Er vikar 1 uke til og så er det ringevikarlivet igjen:(

Skrevet

Er på første brettet av p-piller jeg. (Siste placebo pillen i dag) gikk over fra cerazette som jeg har brukt siden fødsel. Men ingen mensen nei. Dvs. noen dråper her og der hver dag (det har jeg gjort i fire mnd) men regner med at det ikke kan regnes som mensen.

Slitsomt, kan det ikke bare stabilisere seg så man vet hva man har å forholde seg til?

Jeg er ihvertfall IKKE gravid, har tatt pillene slavisk.

Skrevet

jeg gikk også på cerazette, da blødde jeg omtrent hver dag i 3 mnd, gikk over til conludag, og så fort jeg sluttet å amme gikk jeg over til diane, og da mistet jeg alt som heter sexlyst... :o/

merker at den er kommet (mer og mer) tilbake, og at jeg er blidere og mer positiv i hverdagen :o)

meg og lille vampyr, kjipt at du ikke har fått jobb!!! håper det ordner seg for deg snart :o)

Skrevet

Jeg også håper det he he:) Men jeg prøver å belage meg på at det kan ta litt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...