Gå til innhold

Hvordan planla dere pass av søsken ved fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange rare ting jeg lurer på for tiden. TENK om jeg plutselig skulle ha fødet nå uten å ha planlagt pass til gutten min he he he. Blir så tussete av å være gravid jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her hadde jeg avtale med mamma om å ringe henne..., og det gjorde jeg midt på natta...;-)

Skrevet

du må nesten bare avtale med noen venninner eller familie? om og hvis d skjer noe? :) Evt. en av damene i barnehagen, om dere har god kontakt med dem(hvis dere har b.hage til ungen da) :)

Lykke til-....

Skrevet

Moren min skulle komme.

Jeg kjente riene begynte rundt kl 19, og ringte henne rundt kl 20 da jeg var sikker på at det var rier.

Hun kom ca 21.30 og vi reiste på sykehuset.

Lillebror var ute kl 06 - alt mens broren sov ;-)

Skrevet

avtalt med avlastningshjemmet at jeg skal ringe til dem hvis det skjer noe - uansett når på døgnet - heldigvis!

Skrevet

lillesøster kom tilfeldigvis en natt da storebror var hos besteforeldre....FLAKS, for hadde ingen plan :-O

Skrevet

hadde avtalt at Besse skulle hente han i bhg :)

Skrevet

Jeg tror nok at det blir svigermor, dersom det blir aktuelt noen gang.. De bor 2 min unna :)

Skrevet

Har allerede avtalt med svigermor at vi leverer mini til henne, evt henter henne så hun kan passe her hvis det er natt. Fødsel i juli da, så er ute i god tid

Skrevet

Her sto mommo (min mamma) parat til å hive seg i bilen og komme til oss når som helst det skulle skje noe.. Det gjorde hun også, bodde i huset vårt med de to eldste det døgnet det tok å få lillesøster ut.

Skrevet

Ja jeg får vel høre med dem snart:o) I morgen faktisk!

Skrevet

hadde avtalt barnevakt med turde ikke vente på at hun kom ( halvtimes kjøring). Tok utedressen over pysjen på 5 åringen kl 5 om morgenen- trøtt unge.. - og tok ham med på sykehuset.. snill dame i resepsjonen lokka med kjeks og 20 minuetter etter var lillebror ute - da kom de sammen inn og barnevakta annkom sykehuset min senere ;-)

Skrevet

Hehe, jeg satser på at barnehagen er åpen. Og at jeg føder ca en uke før tiden. Ellers blir det fødsel i påsken på meg.

Og er det utenom barnehagetiden så blir det faren som har dem, mens jeg tar med meg datteren min på fødselen.

Skrevet

hi hi ja det blir det på meg også skjønner du;o)

Håper på for tidlig fødsel også så han er i bhg og kan bli hentet av farmor. Hadde vært så utrolig praktisk!

Er det helg så får vi kjøre han ned til mamma og pappa. MEN er det natt så er jeg usikker på hvordan vi skal gjøre det.. huff stakkars besteforeldre som må opp midt i natten da.

Skrevet

Det syns de nok er helt ok. Er ikke så ofte man blir besteforeldre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...