Dollywood Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 har fått i meg masse maryland cookies, ostepop og bamsemums og brus og boller jada....
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jaja, jeg får kose meg med sellerien og dippen min jeg Slanker'n her, lørdag eller ei!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 jeg markerte at det var fredag i går jeg, i god Tine-stil.. Du får vente til freddan' ! moahahahaahaha!
Dollywood Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2008 joda, skal ikke nekte for at jeg har kost meg, men en viss snikende dårlig samvittighet nå....ny dag i morgen! burde jeg forresten spise opp de bamsemumsene som er igjen, så de ikke frister meg for mye i morgen? hehe
grå :) Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 jepp uten tvil:) da er samvittigheta ren i morgen. (psst skal se vekk jeg så teller ikke de kaloriene. kalorier ingen ser blir inntatt telles ikke;) )
Dollywood Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2008 ja ikke sant hehe. så siden jeg har vært alene hele kvelden, så telles ikke noe av det hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå