Gå til innhold

Hjelp. Underlivs infeksjon!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 31+ 3 uker på vei og var jo legen på torsdag da jeg er mye dårlig om dagen..

Fant ut at jeg hadde fått en underlivsinfeksjon så jeg måtte begynne på antibiotika..

Har veldig illeluktende utflod men slim...

Men jeg husker ikke hva den infeksjonen heter...

Flere som har fått infeksjoner i underlivet i sv.skapet..??

Er litt nervøs for at det kan få betydning for babyen serru..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo oxo legge til at jeg har mye kynnere og har hatt en del mensvonde smerter helt nederst i magen...

Redd jeg har gått for lenge men infeksjon uten at jeg har hatt noen behandling

Skrevet

ingen som vet noe eller??

Trur det er baktriell vaginose etter å ha lest litt på nettet

Skrevet

I dag har jeg vært kjempe dårlig..

Diare HELE dagen.. er jo bare vann igjen.. Ett stor oppkast hadde jeg oxo..

Har mått ligge i hele dag...

Noen med erfaringer?

Skrevet

Hei!

Har aldri selv hatt underlivsinfeksjon, men tror jeg hadde ringt til fødeavdelingen og fortalt hvordan du har det, og om du kunne kommet inn til en sjekk og fordi du er engstelig for ungen!

Bedre enn å gå og engste seg!

Hvis du har diare og er dårlig så er det jo fort at du får for lite væske også, så passe på å drikke nok!

Lykke til:-)

Klem!

Skrevet

Ringte med føden tidligere i dag.

Fikk beskjed om å droppe kuren og ringe fastlegen i morgen for å få noe annet...

Babyen er i form for jeg kjenner gode spark heldigvis..

fått i meg mye drikke nå i ettermiddag.. spsite tilogmed litt middag i sta.

Så er litt bedre nå, slev om diareen er det fortsatt.

Skrevet

Hei! :-)

Det var godt å høre!

Lykke til med resten av svangerskapet! :-)

Klem! :-)

Skrevet

Hei! Jeg har for ei uke siden vært inne på føden pga. regelmessige og hyppige kynnere som varte lenge. Ble bekymra og dem sa jeg skulle komme dit med en gang. Det viste seg at det var en urinveisinfeksjon jeg hadde. Det er vanlig at infeksjoner forårsaker kynnere. og om de ikke blir behandlet, kan det i verste fall føre til premature rier , og for tidlig fødsel.. Men jeg føler meg bra nå etter antibiotikakuren..

Du sier du har bakteriell vaginose. Det har jeg hatt tidligere, og er også nødvendig å behandle. Du har sikkert fått rett medisin, hvis du har blitt undersøkt at det var det det var.. Rart at du da måtte slutte med kuren..

Jeg ønsker deg lykke lykke til...

Klem

Skrevet

Turte ikke slutte kuren før jeg har vært hos fastlegen.. Ska ringe di i morgen..

Antibiotikakuren jeg tar ska være den for di som ikke tåler pencilin, den heter dalacin.

Men står i pakningsvedlegget at du ska slutte om du får alvolig diare.

Valgte likevel å vente til i morgen med å slutte da jeg er litt bedre i kveld.

Får høre hva legen sier.. Vet jo ikke hva som betegnes som alvorli diare

Skrevet

Det har jeg også gjort tror jeg.. Altså fortsatt med kuren. Skulle tro det var rett du har fått.. men jeg vet at mange kan reagere på antibiotikakurer med diare. flott at du er blitt bedre..

Alvorlig diare er vel at det bare renner og renner og at du ikke klarer å holde på noe.. uff uff..

Har forresten kynnerne dine gitt seg noe etter du begynte på kuren?

Skrevet

Jeg har vel vært på do sikkert 15-20 ganger i dag. Og det er bare "vann" som kommer ut.. + at jeg hadde et oppkast hvor det var godt en liter som kom opp.. Æsj dette ble ekkelt =)

Og man kan tydelig høre det renner inni magen oxo..

Kynnerne er som før egentli....

men vært litt svimmel og vondt i hode tidligere i dag da.

Skrevet

Huff det var mye!!! :-/ Jeg ble bekymra for deg nå. Få i deg så mye væske du kan, gjerne noe med sukker og salt. Kroppen din blir tømt for mineraler, og blodsukkeret er sikkert paddeflatt (siden du har vært svimmel osv). Wæ, vil ikke gjøre deg helt på tuppa men.. Bra du skal ringe legen imorgen!!!

Skrevet

koseli at noen bryr seg =)

Ska ringe legen så fort kontoret åpner jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...