Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 På se min kjole? Se min kjole, den er veldig rosa alt hva jeg eier, er rosa som den. Det er fordi jeg elsker alt det rosa, og fordi en homo er min venn... Fler?
Mamma Mirabell Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 se min kjole den er lyseblå den, alt hva jeg eier er lyseblått som den. Det er fordi jeg elsker alt som er lyseblått, og fordi en guttebebi er min venn
Dotten Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Se min kjole, den er gul som sola alt hva jeg eier, det er gult som den. Det er fordi jeg elsker alt det gule, og fordi jeg IKKE vil ha gulli som min venn.. He, he. Huff. Så dårlig på å lage rim....!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 se min designerdress, det er en armani alt hva jeg eier, er klær og atter klær det er fordi jeg er en shopaholic, og fordi ett plagg ER og en venn (robert stoltenberg...)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 postmann pat postman pat drita full i skyggen satt, han hadde vært på party, og drukket masse wisky. han kjørte over sin katt på veien hjem:) lærte den av stesønnen min når hav var 9-10 år.....
Tommage♀♂ Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Se min kjole, den er kjempe skitten alt hva jeg eier, er skittent som den Det er fordi jeg er blitt en mamma og fordi at barna er min venn!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 se min kjole den er utrolig vakker alt hva jeg eier er like vakkert for den. det er fordi jeg er ei lita prinsesse og fordi dronningen er min mor.
Mamma til snart 4 Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 se min genser den er fullt av rester alt hva jeg eier det er slik som den det er fordi, tulla gulper stadig det er fordi at hun er god og mett. haha eier ikke oppfinnsomhet. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå