blond Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Tenker dere på hva slags liv personen bak nicket lever og 'hvem' vedkommende er eller er dere likegyldige?
grå :) Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 jeg er iallefall skikkelig nysgjerrige på enkelte personer her inne:) *grønn nese*
Under den hvite bro Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 det tenker jeg først over når jeg får vite hvem de er hehe....har møtt mange flott personligheter her inne....samt kjendiser hehe...så deilig å kunne være anonym her inne da....
Dronningen! Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Men hvem er vi egentlig? (Det er det vel kun Sjaman som vet:o))
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Noen gjør med nysgjerrig, mens andre tenker jeg ikke over.
grå :) Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 hehe tør ikke tenke på hva sjaman vet om oss:)
Dronningen! Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Sjaman... Nå er det bare å gi jernet, vi vil vite hvem vi er:o) Spetakkel... Hvem er du nysgjerrig på? Kanskje jeg kan hjelpe deg... hahaha
Under den hvite bro Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 hehe tror det hadde blitt rabalder om jeg skulle fortalt det jeg visste ... nei noen ting må man ta med seg i graven...hihihi....
ZamZam Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Vil du virkelig vite det??? Tenk om en av damene her som du føler er så ok viser seg å være den som mobbet, eller ble mobbet, eller hun som var alt for bra for broren din, eller hun de tisker om på butikken fordi hun gjorde det og det??? Noen av de som er her kunne jeg tenke meg å observere uten å gi meg til kjenne... Jeg liker å være "anonym"
Under den hvite bro Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 desverre går ikke....da ville jeg nok aldri fått vite noe og jentene her inne ville nok ikke turt å betro seg til meg mer...hehe
blond Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. februar 2008 Du kan fortelle meg hva du tror/vet/ser om meg på pm, det har ikke noe med andres tillit til deg å gjøre.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 Jada, litt nysgjerrig kan jeg da innrømme at jeg er
Mille** Skrevet 9. februar 2008 #16 Skrevet 9. februar 2008 Lurer jo litt på noen da. ;o) Hadde vært gøy å hatt sjamans evner, av og til ihvertfall. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå