Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg lurer på om det er bare meg som føler meg litt ensom?stor over gang fra "singel livet", men klart at enn ville aldri være foruten ..for av og til litt dårlig samvittighet at enn tenker sånn også.Men alle venner som enn hang sammen med før har liksom fått andre intresser, og synes det ikke er så kuult å komme på besøk lengre.Synes det er ganske tungt å sitte så mye alene inne om kvelden etter legge tid.Hva gjør andre om kveldene?er det flere som føler seg litt "forlatt?"...
Singelmamma og banden Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har som regel hendene fulle etter leggetid, og synes aldri kvelden blir lang nok. Mens jeg gjør husarbeid etc er min trådløse tlf min aller beste venn, og siden jeg har flere alenemorsvenninner med trådløs tlf, så skravler vi ca hver eneste kveld (jeg ringer fritt uten ekstra kostnad). De kveldene ingen av dem kan prate med meg (eks i kveld) føler jeg meg litt ensom ja.... Da setter jeg meg på nettet og skravler med noen der i stedet ;-) Men som sagt, om kveldene gjør jeg husarbeid, eller er jeg heldig og har tid så ser jeg et av de programmene jeg har lyst til å se og strikker. Og tar en kopp te, og nyter at det er stille og rolig i huset.
jet trip Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 D hender jeg føler meg ensom ja men stort sett går d fint. Jeg har ikke familie i nærheten og mine bestevennene er også langt unna. Savner dem ofte.Har faktisk planer om å flytte tilbake til hjemmetraktene. Men jeg savner absolutt ikke turer på byen- er glad jeg har god unnskylding for å slippe...;-)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Skriver meg på her... har en x som jeg var sammen med for maaaaaaange år tilbake.. underveis har vi bare vært gode venner.. så ble jeg gravid me en jeg holdt på med frem og tilbake.. å bestemte meg for å beholde... han forduftet ... å min gode x som jeg allltid har trodd jeg skulle ende opp med tar ikke lenger kontakt.. Samme som du sier anonym.. når forlk får barn fordufter alt som heter venner... de får andre interesser... Jeg føler meg GANSKE ensom til tider... noen ganger føler jeg livet står helt stillt.. Men så har jeg jo mine 1000 søstre da overalt.. å min lille baby.. så går seg til... Men kjenner godt at det blir stunder jeg våkner opp å føler meg ensom... Beste er vell bare tenke postivt fremover å håpe at jeg engang møter en som ikke bare fordufter.. Verden er full av muligheter
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #5 Skrevet 10. februar 2008 Føler meg stort sett ganske så ensom hele tiden, er jo mye kos med lucas men en baby er nok ikke nok selskap for ett voksent menneske når det kun er meg og han hele tiden, men internett er vel min lille redning fra å bli helt tullete av å sitte uten selskap, ellers går kvelden med på å rydde og lese en haug med bøker jeg egentlig har lest mange ganger før. Trøster meg med at det blir bedre når vennene mine får barn de å.. håper jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå