Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Helt ærlig synes jeg den beste tiden med barna er når de er fra 2 år og oppover.Deilig med babyer også misforstå meg rett,men deilig å være ferdig også hehe:)Har en på 5 og snart 3 og det er vidunderlig at de begynner å bli mer selvstendige og ikke avhengig av meg hele døgnet..Og så er de så morsomme og sier så mye rart hehe
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Ja, enig med deg! Jeg er ingen "babyperson" - misforstå meg rett ;-) De er jo nydelige, men det er vel så morsomt når de blir større, syns jeg .
blond Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Veldig enig! Deilig at spedbarnsperioden er over!
WP-TLogPeanut Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Er igrunnen veldig enig med deg Tuppa mi blir to år om to uker,og jeg synes alt blir bare bedre og bedre Savner tuppa mi som er hos pappaen i helga...sukk....lille rampa mi
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Akkurat det samme sa mora mi til meg da jeg hadde fått første, og jeg synes hu var så teit som sa det...men nå som ungene er 3 og snart 1,5år gamle, skjønner jeg det jo! Er jo så moro når man kan prate med de, og ikke bare til de...og nå som minste er blitt større, leker de også godt sammen =) Har en baby til på vei vi da, så blir litt mer babytid fremover...kos det og!
grå :) Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 jeg er helt enig med deg. babyer er søte, men er mye morsommere når de styrer rundt av seg selv. greit at jeg blir litt småsprø av den konstante skravlinga til treåringen, men hun kan i det minste formidle det hun tenker og føler og man kan gjøre noe sammen
Carnivale Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Ja, helt enig. Jeg syns babyer er strevsomme, og barseltiden litt pyton Men man elsker de jo uansett, heldigvis...
Pocoyoツ Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er faktisk enig med deg, jeg og. Har ei snulle på 4,5 uker, og jeg hadde helt glemt hvor slitsomt det var med spedbarn, skriking og pupp hele døgnet. Gleder meg til hun blir litt større :-D (Men det er ingenting som lukter bedre, enn babyer!! )
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Nei,der er jeg enig i og så det blikket som rommer all verdens visdom,sukk:)
scoobidoo Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Helt enig! Deilig når de kan forklare hva de mener i stedet for at man må gjette seg fram til alt...
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Skulle ønske jeg ble tante så kunne jeg låne en sånn liten uten å måtte ta meg av resten ;-)
grå :) Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 jeg også. da skal jeg bo litt nærmere barnebarna enn det mine barns besteforeldre gjør. så skal jeg låne dem av og til slik at foreldrene får slappet av og jheg kost masse på de små *planene klare ja*
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. februar 2008 #17 Skrevet 10. februar 2008 ja jeg gleder meg også til babyperioden er over. selv om jeg elsker sønnen min, så er jeg ingen babyperson... trodde jeg var det før jeg fikk barn, hehe!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 Jeg synes det var sååå kjedelig da lille bare lå på sofaen og sov, ikke gjorde noen spillopper av noe slag. Nå skulle jeg ønske at jeg bare kunne legge ho på sofaen, og der lå ho til jeg var klar igjen, hehehe. Er litt annet aktivitetsnivå nå enn den gang for 3 år siden:)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #19 Skrevet 10. februar 2008 Helt enig! Nå nærmer gullet seg 3 år, og det er deilig nå som hun forstår hva vi sier, vi forstår hva hun mener og hun er mye mer "selvgående". Det var stas med baby, men glad det er over. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå