Gå til innhold

Endelig stille......(oppfølger til "Nå har minsten hosta konstant i tre timer......")

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg skulle bli gal i går og i natt. Måtte til slutt putte propper i øre, for det var jo ikke noe mer vi kunne gjøre for gutten som hosta og hosta og hosta og hosta........

Han sovna ikke skikkelig før 22.30 igår (la seg 19.30), og så var han stille i 2-3 timer før han begynte igjen i 2-tida. Han lå litt i senga vår, men det funka jo ikke, for han bare hosta enda mer, så da var det tilbake til egen seng med oppbygde puter og masse drikke. Vi hadde ikke hostesaft i huset, så det var ingenting vi kunne gjøre.

Så våkna han igjen kl.6.30 og kom inn til oss, og i følge mannen min var han da våken til 9 (jeg hadde putta propper i øra, så jeg hørte ikke alt som foregikk). Da stod jeg opp med han, og mannen min fikk sove til 12.

Kl.13 sovna veslegutt på sofaen - totalt utslitt! Stakkars, han kan ikke ha sovet mer enn 5-6 timer i natt.

Vi la han tidlig i dag, og nå er det helt stille på rommet hans. Har fått seg to doser hostesaft, og jeg tror det funker - eller HAN TROR det funker. Hehe! Har 39 i feber også. Også jeg som trodde han var i ferd med å bli frisk igjen (har vært smådårlig i over tre uker).

Men hjelper det virkelig å holde han innendørs når han hoster? Blir han bedre da? Han er selvfølgelig ikke ute når han har feber etc, men så lenge allmentilstanden er ok, og han ikke er syk ellers, så vil han jo gjerne ut og leke selv. Men bør han holde seg inne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...