Gå til innhold

Hva fikk DU i morsdagsgave?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, veit det er litt tidlig, men jeg fikk akkurat min =P

Olympus Mju 770SW som tåler litt knall og fall og kan ta den med 10m under vann!!! Gleder meg til sommer`n nå, og snorkle rundt med den =) Veldig greit å ha i regnvær sikkert også. Happy!

(Gubben har kjøpt gave til mora mi også, men vil ikke si hva det er =P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AAAner ikke, men er veldig spent for gutta var på handel i dag....:-)

Skrevet

Jeg fikk røde roser, påskeegg (sånn i lilla eggekartong med melkekrem inni) og dip til potetgullet....:P Akkurat det jeg trengte i kveld!! Tror neppe det kommer noe mer i morgen...:)

Skrevet

Noe fra the body shop, men vet ikke hva ennå...

Lurer på hva gubben har funnet der? Jeg bruker ikke sminke og ikke andre velvære produkter heller... ( høres sikkert utakknemlig ut, men er ikke det da, altid kjekt med gave:)

Skrevet

Får nok ingen gave, siden mannen har vært på jobb på båten helt til i dag, men guttungen hadde tegna morsdagskort i barnehagen. Det fineste kortet i hele verden!! *Glise*

Skrevet

2 stk Softshell-jakker, 1 stor bukett tulipaner og hilsen i lokalavisa. :-)

Skrevet

Ny Napapijrijakke og barnehagelaget kort fra Flisa:o)

Med et sjokoladeklissete kyss....

Skrevet

*kremt* må nesten nevne at jeg sa i fra til han om at det var morsdag da, ellers hadde det ikke blitt noen gave her heller =P

Skrevet

Jeg får kopp med bilde av meg og elsklingen der det står "verdens beste mamma" og en boks med hjertesjokolader :-)

Gleder meg!!!

Skrevet

Tror nok ikke det blir noen på meg...

Minnet nemlig mannen på at han må huske å ringe moren sin i morgen, men han skjønte ikke hvorfor han skulle det siden hun ikke hadde bursdag...

Skal kanskje legge til at han pleier allits å feire morsdagen i det landet vi er i, så på den norske morsdagen er han i frankrike og på den franske er vi i norge... Dobbelt snytt hvert år, i år blir jeg faktisk trippelt snytt for nå bor vi i et tredje land, tror ikke de har morsdag her engang jeg.. Rart han alltid passer på å få med seg norsk og fransk farsdag.. Det kan han bare driti i år..

Skrevet

Rosebukett med 100 roser :)))

Fikk idag jeg :)

Regner med det ikke kommer mere..

Skrevet

kjempestor fin bukett med røde roser har jeg fått, og så har mini laget en fin innpakket pakke i bhg som jeg skal åpne i morgen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...