UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Ja, veit det er litt tidlig, men jeg fikk akkurat min =P Olympus Mju 770SW som tåler litt knall og fall og kan ta den med 10m under vann!!! Gleder meg til sommer`n nå, og snorkle rundt med den =) Veldig greit å ha i regnvær sikkert også. Happy! (Gubben har kjøpt gave til mora mi også, men vil ikke si hva det er =P)
Skravlemamman Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 AAAner ikke, men er veldig spent for gutta var på handel i dag....:-)
flypapir Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Jeg fikk røde roser, påskeegg (sånn i lilla eggekartong med melkekrem inni) og dip til potetgullet.... Akkurat det jeg trengte i kveld!! Tror neppe det kommer noe mer i morgen...
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Noe fra the body shop, men vet ikke hva ennå... Lurer på hva gubben har funnet der? Jeg bruker ikke sminke og ikke andre velvære produkter heller... ( høres sikkert utakknemlig ut, men er ikke det da, altid kjekt med gave:)
Pocoyoツ Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Får nok ingen gave, siden mannen har vært på jobb på båten helt til i dag, men guttungen hadde tegna morsdagskort i barnehagen. Det fineste kortet i hele verden!! *Glise*
solstråle69 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 2 stk Softshell-jakker, 1 stor bukett tulipaner og hilsen i lokalavisa. :-)
Dronningen! Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Ny Napapijrijakke og barnehagelaget kort fra Flisa:o) Med et sjokoladeklissete kyss....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2008 *kremt* må nesten nevne at jeg sa i fra til han om at det var morsdag da, ellers hadde det ikke blitt noen gave her heller =P
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Jeg får kopp med bilde av meg og elsklingen der det står "verdens beste mamma" og en boks med hjertesjokolader :-) Gleder meg!!!
ZamZam Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Tror nok ikke det blir noen på meg... Minnet nemlig mannen på at han må huske å ringe moren sin i morgen, men han skjønte ikke hvorfor han skulle det siden hun ikke hadde bursdag... Skal kanskje legge til at han pleier allits å feire morsdagen i det landet vi er i, så på den norske morsdagen er han i frankrike og på den franske er vi i norge... Dobbelt snytt hvert år, i år blir jeg faktisk trippelt snytt for nå bor vi i et tredje land, tror ikke de har morsdag her engang jeg.. Rart han alltid passer på å få med seg norsk og fransk farsdag.. Det kan han bare driti i år..
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Rosebukett med 100 roser )) Fikk idag jeg Regner med det ikke kommer mere..
Dollywood Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 kjempestor fin bukett med røde roser har jeg fått, og så har mini laget en fin innpakket pakke i bhg som jeg skal åpne i morgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå