Gå til innhold

jippi deilig med salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant et par skofus tøfler til ulrik på salg i dag..de hadde kostet 149,- og fikk dem for 40kr,- :) fikk også tak i noen kjempefine Elefanten vårsko til kevin..de var satt ned med 70%..de hadde kostet 450,- så det ble bare ca 140kr...hadde par et parr igjen i størrelsen hans så vi hadde flaks

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker også salg, da kan jeg virkelig føle meg heldig...hi hi.., ikke mye som skal til...

Skrevet

hehe rart med jenter og shopping altså...ofte kjøper jeg ting jeg ikke trenger bare for det er salg, men nå trengte jeg faktisk disse tingene og da blir det bare enda bedre :)

Skrevet

Jeg har kjøpt to bukser og en genser til mini til 50 kr stk. Til tuppa har jeg kjøpt sikkert 5 gensere og 3 bukser til 50 kr stk:-) Deilig det...spes de 3 buksene som kostet opprinnelig 149, 149 og 179:D

Skrevet

du var også på shopping i dag ja :)) begynner jo å bli temmelig utplukket enktelte steder

Skrevet

Var på torsdagen og idag:-) Veldig utplukket, men fant fine klær til ungene for det:-) Masse annet fint de hadde, men selvfølgelig ikke i den str de trenger...Er jo bare sååå sent ute for å handle på salg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...