Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Vi skal være guforeldre og vil finne noe spesiellt og litt personlig. Har bestillt en eventyrbok med barnets navn i hovedrollen men må jo ha noe mer. Vil finne noe som kan brukes til noe og synes liksom ikke en boks for å ha sin første tann i o.l er noe for oss. Har sett blandt annet på pledd,badelaken o.l med navn og også tenkt på en sangbok eller noe. Forslag?
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Malurten.no. Vi kjøpte en av de stolene du ser til snuppa vår. Veldig personlig og varig gave:)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Sangbok er kjekt! Og vår mini fikk en fin album med sølvbeslag på framsiden. Tror den var kjøpt hos gullsmed. Den var kjempefin
Lillegutt og jeg Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Bokmerke i sølv, med gravering! Noe han kan bruke resten av livet, og kjekt når dere i itillegg gir en bok!
Fire småtroll Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Synes det er så koselig med barnesølje jeg. Den bruker vi til 17. mai hvert år (+ andre anledninger det passer med bunad), også er det en koselig ting å ha, den kan jo gå i arv. Den sølja søstera mi hadde da hun var barn bruker sønnen hennes på sin bunad nå... Til jenta mi som er født i mai fikk vi en strikket barnebunad str 1,5 år og barnesølje (mommo har stikket) og vi gleder oss til å bruke det til 17.mai og jul nå i 2008!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Røros pledd. Er kjempedeilig og noe barnet kommer til å ha glede av lenge.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #9 Skrevet 9. februar 2008 Til mitt gudbarn ante jeg ikke hva jeg skulle kjøpe....besteforeldre,tanter onkler etc.kommer jo med all slags "typiske" gaver.Så....jeg tilbyde meg å være barnevakt et par timer så foreldra kunne dra på shopping alene.hadde fra før av tatt et kjempefint nærbilde av han som jeg forstørret hos fotografen på et slags "papirutgave" i svart/hvit. Kjøpte fingermaling som jeg klinte på hendern og føtterne hans,som jeg deretter presset på ved siden av bildet.Under avtrykka skrev jeg d fine diktet om...."d hender du blir lei av meg osv...."Alle "stortuta"når de så presangen.Skikkelig personlig og hedersplass i stua:-)
Mc Mum Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Vi kjøpte Bergans sekk med div utstyr i...feks. buff...votter ol.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Kan jeg få resten av diktet? Hvis det ikke er altfor langt...
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 " Det hender du blir lei fordi jeg er så liten.Jeg setter spor alle steder og gjør deg ganske sliten. Men hver dag blir jeg større, ja en dag blir jeg stor og alle mine avtrykk blir bare svake spor. her er mitt lille avtrykk så du kan huske og forstå,hvor søte hender(føtter) jeg hadde en gang da de var små" :-)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 takk takk fant noe fint noe nå men ikke i norge desverre... http://www.redenvelope.com/re/gifts/product_display/product_information.jsp?nc=80358&bct2=occasion&bcp2=1&bcm2=1$$-8031&bct4=new%20baby&bcp4=3&bcm4=1$$-8038&refPg=%2fproduct_display%2fsubcollection.jsp&pcd=SEARCHDEX&oid=12130137
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 http://www.redenvelope.com/re/gifts/product_display/product_information.jsp?nc=40048&bct4=new%20baby&bcp4=3&bcm4=1$$-8038&refPg=%2fproduct_display%2fsubcollection.jsp&pcd=SEARCHDEX&oid=12130137 Denne var nyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå