flypapir Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Fikk beskjed av legen i dag at spira i magen er død. Har blødd litt, og nå går jeg bare å venter på at alt skal komme.... Men når kan jeg forvente at det kommer?? Kan det hende at det ikke kommer av seg selv og at jeg må inn til utskrapning? Har ny time neste tordag (den 21.), men håper virkelig at det kommer før det? Sikkert umulig for dere å svane på dette, men ville være greit å høre om noen har erfaringer med dette....? Sorry for guffent innlegg en lørdagskveld, men må bare spørre... Takk for svar.
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Jeg blødde MYE i 2 dager, men så ga det seg. Slapp utskrapning heldigvis... Hos meg hadde spiren sluttet å vokse 2 uker tidligere (i uke 6) Føler med deg! Klem...
Mamma til snart 4 Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 hvor langt er/var du på vei da, jeg mistet i uke 5-6, ikke hadde jeg vondt, og det var kun få klumper, slik som vanlig mens, merket ikke mer. trist uansett hvor langt en var på vei, men vi ble gravide igjen uten mens mellom;) lykke til videre;)
flypapir Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 Sorry, forklarte meg kanskje litt dårlig... Jeg er 8+3 i dag. Var og så hjertet forrige torsdag, så var ved veldig godt mot. Mistet sist også (i oktober), og da skjønte jeg det ved at jeg blødde mye med en del klumper. Denne gangen har jeg bare blødd litt (i går kveld), men det i dag kun kommer brun utflod (sorry...). På ultralyden så han også at alt er inne i magen fremdeles... Fikk tilbud om utskrapning, men ønsker at ting skal skje på den naturlige måten. Derfor lurer jeg på når det mest sannsynlig starter opp? Sitter her og venter på takvise smerter, men kan vel kanskje risikrer å vente en uke eller mer??
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Altså jeg var hos legen til første kontroll i uke 8 og fikk sjokk da hun sa at fosteret hadde vært dødt i 2 uker.. Var mitt første svangerskap og jeg hadde ikke en gang tenkt at det kunne gå galt :-/ Ble sendt på sykehuset på UL og fikk beskjed om at det så ut som om det kom ut av seg selv. Begynte senere den dagen, og det meste kom i løpet av 2 dager. Hadde sterke smerter og MYE blod, som sagt. Ville sett det an til over helgen, og så fått utskrapning. Sikkert best å få det ut...
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Nå sist skjedde det på natta etter jeg var hos GYN. Huff.. er skikkelig fælt at d skal skje. Ønsker deg masse lykke til videre ) *kryyss for babystøøv*
flypapir Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2008 Ok, takk for svar... Vet jo at kroppen har klart dette før, så håper den ordner dette nå også. Legen sa ikke noe om at det så ut som om det var på vei, men jeg føler det på meg... Angrer litt på at jeg ikke ba om utskrapning uansett, ville vært godt å få det overstått. Menmen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå